Unilever söker en Customer Development Spec
Unilever Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Unilever Sverige AB i Solna,
Stockholm,
Södertälje,
Uppsala,
Flen eller i
hela Sverige Unilevers syfte är att berika människors tillvaro med vitalitet. Unilever tillgodoser människors vardagliga behov av näringsriktig mat, hygien och personlig omsorg med hjälp av varumärken som hjälper människor att må bra, se bra ut och få mer ut av livet. Varje dag säljer Unilever dagligvaror till 150 miljoner konsumenter i över 100 länder vilket gör oss till en utav de största aktörerna inom dagligvaruhandeln! I Sverige består Unilever av tre affärsområden; Foods, Ice-cream samt Home & Personal Care. Läs gärna mer på
www.unilever.seUnilever söker en Customer Development Specialist
Vi söker en person som trivs mycket bra i en administrativ roll där man samtidigt har många kontaktytor. Du brinner för service och har kunden i fokus. Du kommer ingå i ett team på 6 Customer Development Specialists som alla har sitt respektive kundansvar. Denna roll ansvarar för Home & Personal Care och Kolonial.
Du är ansvarig för att alltid ha kundkontots villkor och avtal uppdaterade och korrekta. En viktig del av denna roll är att bidra med en god servicekänsla i alla administrativa uppgifter för att hålla kundrelationen optimal.
I rollen som Customer Development Specialist har man mycket kontakt med både interna och externa stakeholders så som KAM, Fältsäljare, Supply Chain och Finans. Du kommer rapportera till Senior Key Account Manager för Home & Personal Care.
VI ERBJUDER:
För rätt person är detta en unik möjlighet att bidra till och vara en del av ett service minded och kundfokuserat team. Är du en administrativt lagd person som tycker om att ha många kontaktytor och stor variation i arbetet? Ansök nu!
ARBETSBESKRIVNING:
• Säkerställa korrekt data i säljsystemet med information om kampanjer och priser
• Säkerställa att alla avtal om rabatter är anpassade i tid
• Administrera kund och leverantörs-fakturor
• Koordinera information angående produktlanseringar
• Bygga och underhålla kundrelationer
Vi ser gärna att du har en bakgrund inom ekonomi/administration med fokus på noggrannhet och service i ditt arbete. Erfarenhet inom ekonomistyrning & redovisning är meriterande.
FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN ÄR/HAR DU:
• 1-2 års erfarenhet från ekonomi/administration
• Erfarenhet från service och kundkontakt är meriterande
• En mycket van användare av Excel. SAP är meriterande men inget krav
• Flytande i svenska och engelska
SOM PERSON ÄR DU:
• Noggrann och strukturerad i ditt arbete
• Proaktiv och självgående
• Service minded
• Bra på att prioritera
• Analytisk
• Kommunikativ
• Problemlösare ? du ser lösningar inte problem!
ANSÖKAN:
Unilever vet att mångfald är nyckeln till att vår verksamhet ska fortsätta att utvecklas. Därför uppmanar vi kvinnor som män, unga som gamla och personer från olika länder att söka sig till oss.
Vänligen ansök via
www.unilever.se/careers så snart som möjligt, senast 2015-02-10. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum då urvalet sker löpande.
KONTAKT:
Frågor om din ansökan hänvisas till Unilever HR Services: 020-170 15 61. Frågor om tjänsten hänvisas till rekryterare Linda Andersson: 0730-51 33 60
Publiceringsdatum2015-01-21Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
FöretagUNILEVER SVERIGE AB
AdressUNILEVER SVERIGE AB
BOX 1056
17122 SOLNA
KontorsadressSVETSARVÄGEN 15
SOLNA
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6199500
Jobbnummer 2137302
Observera att sista ansökningsdag har passerat.