Undersköterskor till Resursenheten

Markaryds Kommun / Apotekarjobb / Markaryd
2017-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterskor till Resursenheten" (publicerad 2024-05-28) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Markaryd, Osby, Örkelljunga, Hässleholm, Perstorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Markaryds Kommun i Markaryd, Älmhult, Ljungby, Växjö eller i hela Sverige

Du kommer att arbeta med olika verksamheter inom socialnämndens alla verksamhetsområden, dessa är belägna i Markaryd och Strömsnäsbruk.

Vi söker undersköterskor till dag/kväll /helg .
Du som söker är utbildad undersköterska, har körkort. Du bör vara mycket flexibel när det gäller arbetstider och olika arbetsställen, har god samarbetsförmåga och vill medverka till förändring.

Markaryds kommun i södra Småland på gränsen till Skåne är en välskött kommun med god ekonomi. Lånefinansieringsgraden är låg och bland annat har medel avsatts som fullt ut täcker kommunens framtida pensionskostnader. Markaryds kommun är för tredje året i rad den kommun som enligt Svenskt näringsliv har landets bästa företagsklimat. I Markaryd arbetar vi med ett tydligt medborgarperspektiv och samverkar i stor utsträckning tillsammans med den ideella sektorn och näringslivet i vårt utvecklingsarbete.

Varaktighet, arbetstid
Som anställd inom Markaryds kommun (socialförvaltningen)bestämmer Du själv Din tjänstgöringsgrad. 80% eller mer

Publiceringsdatum
2017-08-24

Ersättning
Markaryds kommun tillämpar individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-13
Ange följande referens när du ansöker: Ange refnr 129/17 i ansökan

Kontakt
Petra Almarsson 043372176
Malin Fernebrand 043372182

Företag
Markaryds Kommun

Adress
Markaryds Kommun
Box 74
28522 MARKARYD

Kontorsadress
Drottninggatan 11

Jobbnummer
3659407

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Markaryds Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Markaryds Kommun: