Undersköterskor till Kallinge hemtjänst
Ronneby kommun, Vård och Omsorgsförvaltningen / Undersköterskejobb / Ronneby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Ronneby,
Karlskrona,
Karlshamn,
Tingsryd,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ronneby kommun, Vård och Omsorgsförvaltningen i Ronneby Hos oss i den moderna kurorten Ronneby kan du bli delaktig i utvecklingen av ett hållbart samhälle med människan i fokus. Ronneby kommun har 29 000 invånare och ligger attraktivt mellan hav och skog. Vi har bra kommunikationer med bil, tåg och flyg.
Inom kommunen jobbar 2 300 anställda för att ge bästa möjliga service till våra invånare, besökare och företagare.
Vill du bli en av oss?
Publiceringsdatum2020-12-22ArbetsuppgifterVi söker dig som vill vara med och utveckla hemtjänsten och ge vårdtagarna den bästa omvårdnaden.
Hos oss i Kallinge hemtjänst jobbar cirka 35 medarbetare som ger omvårdnad och service till ca 180 vårdtagare i de centrala delarna och på landsbygden runt Kallinge. Kallinge hemtjänstverksamhet är uppdelad i två geografiskt kopplade grupper; Kallinge Nord och Kallinge Syd. Tjänsterna vi utlyser avser arbete i hela upptagningsområdet.
Vi vet att genom samarbete når vi uppsatta mål och därför måste det vara en naturlig del för dig att samarbeta med både kollegor, planerare och chefer. Vi vet också att hastiga förändringar sker i verksamheten - den ena dagen är inte den andra lik. Detta behöver du se utmaningen i att möta. Att mångfald berikar och utvecklar ser vi som en självklarhet och därför är flerspråkighet en styrka.
I din roll som undersköterska hos oss bidrar du genom din kunskap, din kompetens och ditt professionella bemötande till hög kvalitet för vårdtagarna. Du fokuserar på den enskilde vårdtagarens önskemål och behov med stor respekt för individen.
Du arbetar utifrån ett salutogent förhållningssätt där du ser möjligheter framför hinder.
Den digitala tekniken utvecklas hastigt och välfärdstekniken nyttjas hos oss på flera olika sätt. Du behöver därför känna dig bekväm i att jobba med smartphones som arbetsredskap och i att regelbundet dokumentera i olika verksamhetssystem.
KvalifikationerDina personliga egenskaper är viktiga för oss och vi söker dig som är flexibel och har ett professionellt bemötande mot alla du möter. Du har förmåga att självständigt och i samarbete med kollegor och vårdtagare planera och strukturera det dagliga arbetet. Vidare har du förmåga att respektera fattade beslut och bidra till verksamhetens utveckling och till en god arbetsmiljö.
Vi söker dig som har utbildning inom vård och omsorg exempelvis 3-årig Omvårdnadslinje, Vård- och omsorgsutbildning (KomVux) alt. Vård- och omsorgsutbildning 80 p KY eller annan vårdutbildning som arbetsgivaren prövar likvärdig.
Före anställning ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister inlämnas. Blankett 442-9 finns för beställning på polisens hemsida
www.polisen.seKörkort är ett krav.
Välkommen med din ansökan!
ÖVRIGT
Vi arbetar för en jämn köns- och åldersfördelning och för etnisk och kulturell mångfald i våra verksamheter. Vi är övertygade om att mångfald leder till utveckling.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Ronneby kommun samt möjliggöra god kommunikation med dig som sökande vill vi att du ansöker via den digitala länken.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Varaktighet, arbetstid
Heltid / deltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Rekrytering sker löpande, urval och intervjuer kan komma att ske innan sista ansökningsdag.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRonneby kommun, Vård och Omsorgsförvaltningen
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A993813-2020-60".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Ronneby kommun (org.nr 212000-0837)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Ronneby kommun, Vård och Omsorgsförvaltningen
Jobbnummer 5501335
Observera att sista ansökningsdag har passerat.