Undersköterskor och omsorgspersonal
Tingsryds kommun / Undersköterskejobb / Tingsryd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Tingsryd,
Lessebo,
Emmaboda,
Växjö,
Karlshamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tingsryds kommun i Tingsryd,
Växjö eller i
hela Sverige Välkommen till Tingsryd, en kommun i södra Småland med drygt 12 000 invånare. Vi är en serviceinriktad och nytänkande kommun med ett varierat och framgångsrikt näringsliv. Vi har endast 43 km till städerna Växjö, Ronneby och Karlshamn. Här trängs färgsprakande
fruktodlingar och ängsmarker med stilla småländska skogar och du har aldrig långt till vattnet - flera hundra sjöar erbjuder både spännande fiske, avkopplande kanotturer och
svalkande dopp. Tingsryds kommun har idag ca 1200 medarbetare, vill du bli en av oss?
Publiceringsdatum2013-11-20ArbetsuppgifterUndersköterskor och omsorgspersonal till Resursenheten inom äldre- och funktions hinderomsorgen.
Vi söker medarbetare för anställning i resursenheten.
Du ska vara beredd att arbeta på flera olika arbetsplatser och vara flexibel när det gäller arbetstider.
Du vill arbeta inom Äldreomsorgens- och funktionshinderomsorgens verksamheter.
Ange den önskade sysselsättningsgrad du vill ha.
KvalifikationerOmvårdnadsprogrammet, barn- och fritidsprogramet eller annan utbildning som prövas likvärdig.
Körkort är ett krav.
Arbetstider och omfattningHeltid / deltid. Schema. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde: Omgående eller efter överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-09
Vi söker även timanställda till flera av våra arbetsplater.
Ange följande referens när du ansöker: A362407
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTommy Larsson, Områdeschef 0477-44362
tommy.larsson@tingsryd.seFacklig kontaktFacklig företrädare nås via kommunens växel 0477-441 00
FöretagTingsryds kommun
AdressTingsryds kommun
Box 88
36222 Tingsryd
Jobbnummer 1707604
Observera att sista ansökningsdag har passerat.