Undersköterskor

Knivsta Kommun / Undersköterskejobb / Knivsta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Knivsta, Enköping, Håbo, Strängnäs, Sigtuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Knivsta Kommun i Knivsta, Uppsala eller i hela Sverige

Välkommen att besöka oss på Arbetsförmedlingen i Uppsala den 19 april kl. 10.00-12.00. Du får då lämna din CV och har möjlighet till en kort intervju med företrädare för äldreomsorgen i Knivsta kommun. Plats: entréplanet på Bangårdsgatan 9.
Knivsta kommun söker Undersköterskor till äldreomsorgen.

Publiceringsdatum
2011-04-08

Arbetsuppgifter
För befattningen normalt förekommande arbetsuppgifter, d v s social omsorg och omvårdnad av våra kunder i deras hem, kontaktmannaskap, social dokumentation, medicinska uppgifter delegerade av sjuksköterska. Ge god omvårdnad och service till kunder särskilt boende i Knivsta.

Kvalifikationer
Omvårdnadsprogrammet med godkända betyg är krav. Mycket stor vikt läggs vid personlig lämplighet, erfarenhet och ett stort intresse för att arbeta med äldre människor.
Du ska vara ansvarstagande, initiativtagande, flexibel, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad med gott bemötande och att kunna arbeta självständigt. Du som söker måste behärska svenska språket i tal och skrift. Data- och dokumentationsvana.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
Sommarvikariat och timvikariat. Timvikariaten kan även fortsätta under hösten.

Tillträde
Maj 2011.

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Du söker i första hand jobbet genom att besöka arbetsgivaren på Arbetsförmedlingen i Uppsala den19 april mellan kl. 10.00-12.00. Medtag CV.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Knivsta Kommun

Adress
Knivsta Kommun
Ängbyvägen 8
74175 KNIVSTA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: -

Jobbnummer
899255

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Knivsta Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Knivsta Kommun: