Undersköterska till Vårdcentralen Tannefors
Region Östergötland / Undersköterskejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Östergötland i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Vårdcentralen Tannefors finns cirka 10 minuters promenadväg från centrala Linköping.
Cirka 13 400 personer från både landsbygd och stad är listade hos oss, varav en stor del är barnfamiljer. Vi är 55 medarbetare som bedriver en komplett mottagningsverksamhet med bland annat läkarmottagning, BVC, sexualrådgivning, specialistmottagningar för astma/KOL, diabetes, inkontinens, sårvård, äldremottagning, dietist- och samtalsmottagning. På vårdcentralen finns också en familjecentral samt ett välfungerande kliniskt laboratorium. Tillsammans arbetar vi för att ge våra patienter god och kvalitativ vård i rätt tid. Vi är ett bra team som har roligt ihop! Vårdcentralen har mycket höga resultat i regionens medarbetarenkät. Vi växer och utökar nu vårt underskötersketeam med ytterligare en kollega.
Har du rätt kompetens och motivation för att vara med och utveckla vår vårdcentral in i en spännande framtid är du välkommen att bli en av oss!
Publiceringsdatum2022-05-23Dina arbetsuppgifterSom undersköterska hos oss arbetar du tillsammans med läkare och sjuksköterskor på mottagningen samt ansvarar även för egen mottagning med blodtryckskontroller, EKG, suturtagningar och sårvård. Du arbetar också på vår lättakutmottagning samt infektions-mottagning. Undersköterskorna ansvarar även för förråd och övergripande arbetsuppgifter som är viktiga för arbetsplatsen och mottagningen.
Du som undersköterska tillsammans med dina kollegor har möjlighet att använda dig av ditt intresse, engagemang och kunskap inom olika områden för att vidareutveckla verksamheten tillsammans med oss. Friskvårdsbidrag och flextid erbjuds.
Tjänsten är tillsvidareanställning på 100 % sysselsättningsgrad och tillträde enligt överenskommelse. Sysselsättningsgraden kan diskuteras.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Erfarenhet och utbildningVi söker dig som är utbildad undersköterska och har minst 3 års yrkeserfarenhet. Meriterande är att du har erfarenhet av primärvård/sjukhusvård. Vi ser gärna att du har erfarenheter av administrativa uppgifter som schemaläggning, 1177, planerade vårdåtgärder samt receptionsarbete. Du ska ha goda kunskaper i svenska språket motsvarande C1 nivå. Du bör ha erfarenhet av vårt journalsystem Cosmic.
Dina personliga egenskaperDu är flexibel och trivs när den ena dagen inte är den andra lik. Du har god samarbetsförmåga och kan planera, organisera och prioritera ditt arbete. Du genomför och följer upp ditt arbete på ett effektivt sätt och tar ansvar för din uppgift. Som person är du positiv och har ett gott bemötande mot patienter, kollegor och samarbetspartners. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse. Tillsvidareanställning
ErsättningIndividuella löner tillämpas
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION ÖSTERGÖTLAND
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/1151".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Östergötland (org.nr 232100-0040)
Arbetsplats Vårdcentralen Tannefors
Kontakt Vårdenhetschef Elin Wiklund
010-1035503,elin.wiklund@regionostergotland.se Jobbnummer 6676920
Observera att sista ansökningsdag har passerat.