Undersköterska, Ölmbrogården
Örebro kommun / Undersköterskejobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Örebro kommun i Örebro,
Kumla,
Nora,
Ljusnarsberg eller i
hela Sverige Ref.nr: 12/2009
Om befattningen
Ölmbrogården är ett vårdboende med 16 platser, 8 med inriktning gruppboende dementa, 8 platser med inriktning vårdboende dementa samt 13 korttidsplatser. Till vår verksamhet söker vi nu 3
undersköterskor för visstidsanställningar av olika längd. I uppdraget ingår att vara kontaktperson för några boende och ha ett aktivt planerings- och uppföljningsansvar tillsammans med övriga
yrkeskategorier.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Ge personlig omvårdnad
• Att arbeta med ett rehabiliterande förhållningssätt
• Att ta ett ansvar såväl individuellt som kollektivt för arbetsgruppens dagliga planering av arbetsinsatser
• Dokumentation i dokumentationsverktyget Doc IT
Publiceringsdatum2009-02-02Kompetenser• Utbildad undersköterska
Övrigt meriterande
• Erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen
• Utbildning och erfarenhet inom demensvård
• Erfarenhet av att arbeta i dokumentationsverktyget Doc IT
• Då arbetet är fysiskt påfrestande är det viktigt med god fysik
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet
Varaktighet/Sysselsättningsgrad
Befattning 1, 100%, 2009-03-01 tom 2009-08-31 eventuellt förlängning
Befattning 2, 100%, 2009-03-01 tom 2009-06-30
Befattning 3, 77.7%, 2009-03-01 tom 2009-11-30
Facklig information
Kommunal 019-21 28 39
Så ansöker duÖrebro kommun använder sig av ett elektroniskt rekryteringsverktyg i denna rekrytering. Vi önskar att du lämnar din ansökan via länken nedan.
Arbetstider och omfattningVisstid
ErsättningIndividuell lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-02-16
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMarianne Kangro, enhetschef, 019-21 25 35
FöretagÖrebro kommun
AdressÖrebro kommun
Box 30000
70135 Örebro
Jobbnummer 393424
Observera att sista ansökningsdag har passerat.