Undersköterska Natt

Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen / Undersköterskejobb / Vaggeryd
2013-10-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Undersköterska Natt" (publicerad 2017-11-21) ⬅️


Visa alla undersköterskejobb i Vaggeryd, Gnosjö, Aneby, Jönköping, Sävsjö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen i Vaggeryd

Vaggeryds kommun ligger i natursköna Småland på västsidan av det sydsvenska höglandet mellan de större städerna Jönköping och Värnamo. Det strategiska läget gör kommunen till en attraktiv plats att bo, verka och leva i. Vaggeryds kommun är utsedd till årets företagarkommun av länets 13 kommuner i Jönköpings län. Vi är cirka 13 000 invånare.

Vård- och omsorgsförvaltningens verksamheter omfattar såväl myndighetsutövning som utförande av verksamheterna inom områdena hemtjänst, särskilt boende, LSS-verksamhet och socialpsykiatri.

Vaggeryds kommun är en av de största arbetsgivarna i Vaggeryd och Skillingaryd med omnejd. Att vara anställd här är att spela en viktig roll i kommunens utveckling. Våra värderingar bygger på människors lika värde och vi vill ge bra service till våra kommuninvånare.

Vaggeryds kommun strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald bland våra anställda.

Vi tillämpar rökfri arbetstid

Publiceringsdatum
2013-10-22

Arbetsuppgifter
Vård och omsorgsförvaltningen är en av kommunens största arbetsplatser. Vi strävar ständigt efter utveckling och genomför just nu ett förändringsarbete där vi lagt tillsammans nattarbetande i en organisation, Nattorganisationen. Ett pågående projekt är att sammanföra Nattpatrullen och ett boendes nattarbetare och det är till en sådan tjänst du söker.
Vi söker nu en undersköterska till Nattorganisationen/nattpatrullen. Omsorgsarbetet utgår från kundens individuella behov. Sjukvårdande uppgifter efter delegering från sjuksköterska.

Kvalifikationer
Du som söker är undersköterska, gymnasieskolans omvårdnadsprogram, och du har ett öppet och flexibelt förhållningssätt. Som person är du engagerad, ansvarstagande, team- och verksamhetsorienterad samt sätter självklart brukaren i fokus utifrån omsorgsförvaltningens värdegrund.

För tjänsten krävs att du har körkort.

Särskild hänsyn kommer att tas till förträdesrätt enligt LAS.

Arbetstider och omfattning
Deltid. 82% Schema. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde senast 2013-12-01

Ersättning
Månadslön Individuell lönessättning tillämpas

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-06
Vi ber dig söka tjänsten genom www.offentligajobb.se för att underlätta vår
bedömning av inkomna ansökningar. Det är av största vikt att du är noggrann
när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Efter att du sökt första gången kan du logga in till ditt CV och uppdatera dina uppgifter samt ändra i det personliga brevet. Därmed kan du enkelt söka andra tjänster inom Vaggeryds kommun. Alla skickade ansökningar sparas under din inloggning.
Ansökningar som skickas i pappersform ska adresseras till:
Vaggeryds kommun, Personalenheten, Box 43, 568 21 Skillingaryd.
Din ansökan bör vara i form av ett personligt brev där du beskriver din
arbetslivserfarenhet samt kompetens inom området. Bifoga ditt CV och ange
ref.nr. i ansökan. Skicka inte med några betygshandlingar. Ansökningshandlingar returneras ej.
Kommunen tar ansvar för hela
rekryteringen och undanber sig därför
samtal från rekryteringsfirmor och
annonsförsäljare.
Ange följande referens när du ansöker: ref nr 13/119
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Håkan Malmberg, Områdeschef 0370-67 80 42

Facklig kontakt
Ann-Christin Hallinder, Kommunal 0393-678474

Företag
Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen

Adress
Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen
Box 43
56821 Skillingaryd

Jobbnummer
1682771

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen: