Truckförare - Motviktstruck
AB Th. Schéle / Lagerjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Th. Schéle i Halmstad Aktiebolaget Th. Schéle är ett skeppsmäkleri och speditionsföretag baserat i Halmstad Hamn. Företaget vänder sig till stål- och verkstadsindustrin och erbjuder lager-, transport- och logistiklösningar per båt, bil och järnväg. Verksamheten är i huvudsak inriktad på omlastning, lagerhållning och distribution av stålprodukter.
Omsättningen under 2019 beräknas till ca. 80 miljoner kronor och hanteras årligen ca. 400.000 ton stålprodukter.
Vi befinner oss i ett expansivt skede och söker därför ytterligare en truckförare för framförande av 16-32 tons motviktstruck. Vi söker dig som har stark egen drivkraft och trivs med självständigt arbete i högt tempo. I ditt dagliga arbete är du noggrann och flexibel, har en positiv inställning samt god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Truckkort för motviktstruck är ett krav samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter meriterande.
Arbetet består i omlastning, uppmärkning, kontroll och sortering av plåtrullar och andra stålprodukter från fartyg, bil och järnväg till/från terminal.
Ordinarie arbetstid vardagar 07.00-16.00. Övertidsarbete i samband med fartygslossning och vid hög beläggning förekommer vilket förutsätter viss flexibilitet.
Vi förutsätter att Du som söker är boende i Halmstad med omnejd. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Intervjuer hålls löpande varför vi gärna ser Din ansökan så snart som möjligt!
Publiceringsdatum2020-02-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-12
AdressAB Th. Schéle
Slakterigatan 1
30250 HALMSTAD
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AB Th. Schéle (org.nr 556020-9495)
Slakterigatan 1 (
visa karta)
302 50 HALMSTAD
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
administration@th-schele.se Arbetsplats Schele, AB Th
Jobbnummer 5091474
Observera att sista ansökningsdag har passerat.