Trivs du i rollen som administratör?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu behöver vi en administratör för uthyrningsuppdrag till en av våra kunder i Stockholmsområdet.
Publiceringsdatum2011-01-14ArbetsuppgifterI egenskap av administratör kommer du att arbeta med en variation av olika administrativa sysslor; ordermottagning från kund via telefon eller e-mail, posthantering, uppdatering av information på företagets hemsida, enklare utskick, fakturering etc.
ErfarenheterVi söker dig som har genomgått gymnasieutbildning, har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och trivs bra i rollen som administratör. Du är en van användare av MS Officepaket, behärskar svenska språket i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Dina personliga egenskaperVi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är social och framåt samt har en god förmåga att samarbeta med andra. Vidare är du ansvarsfull, noggrann och bra på att arbeta strukturerat.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se eller klickar på länken
http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1256697 och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Marie-Louise Bååth på tel: 08-598 982 61 eller
marie-louise.baath@adecco.seVälkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 822367
Observera att sista ansökningsdag har passerat.