Timvikarie/ Vikarie på särskola.
Järva Vip För-Och Särskola / Barnskötarjobb / Sollentuna
2012-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Timvikarie/ Vikarie på särskola." (publicerad 2012-09-18) ⬅️
Visa alla barnskötarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Järva Vip För-Och Särskola i Sollentuna,
Solna eller i
hela Sverige Carema VIP; inriktar sin verksamhet på barn och ungdomar med autism.
Carema VIP består av Järva vip för- och särskola, Vip gymnsasiesärskola, korttidshemmet Vip och Wiboms elevboende.
Vi söker nu dig som vill arbeta som timvikarie på vår skola i Sollentuna och Solna. Här finns det stora möjligheter att få påverka verksamheten samt att utvecklas personligen och i grupp. Vi arbetar i team runt våra elever så all personal har en viktig och ansvarstagande roll.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och erfarenhet av barn/ungdomar med diagnoser inom autismspektrat .Kunskap om problemskapande beteende ses också som en stor fördel.
Viktigt att du har en personlig mognad i mötet med våra barn/ungdomar och deras vårdnadshavare.
Goda kunskaper i svenska är ett krav då våra barn och ungdomar är i stort behov av tydlig kommunikation.
Publiceringsdatum2012-04-04Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
Timvikarie vid behov.
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning tillämpas enligt kollektivavtal. Fast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-04
Timvikarie/ Vikarie.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
sara.franzen@carema.seKontaktSara franzen, administratör, 0733775314, 08-41075740 (Skolan),
sara.franzen@carema.seFöretagJÄRVA VIP FÖR-OCH SÄRSKOLA
AdressJÄRVA VIP FÖR-OCH SÄRSKOLA
Skinnaråsvägen 1
19275 Sollentuna
KontorsadressSkinnaråsvägen 1
Sollentuna
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-410 757 40
Faxnummer: 08-7525112
E-postadress:
marina.smeds@carema.se Jobbnummer 1206508
Observera att sista ansökningsdag har passerat.