Teleperformance söker Training Manager/Personalutbildare

Stockholm, Stockholm / Speciallärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi
Erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance
grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 62 länder med mer än
149.000 anställda på 230 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 7 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.
teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com .

Är du målmedveten och resultatorienterad? Har du erfarenhet av att utbilda personal? Är du intresserad av att arbeta som Training Manager på världens största Call center företag? Då har vi tjänsten för dig!

Hur ser din arbetsdag som Training Manager ut? 
Du kommer att ansvara för att chefer och utbildare har den kompetens de behöver för att klara sitt dagliga arbete, samt implementera utbildningsinitiativ från Teleperformance globala utbildningsorganisation.

Du ansvarar för introutbildning och vidareutbildning i verksamheten för att på så sätt säkerställa våra chefers kompentens inom exempelvis kvalité, kommunikation och ledarskap. Du har god insikt i det utbildningsbehov som finns på vårt kontor och projektleder samt administrera utbildningar. Du arbetar aktivt med att förbättra och utveckla vår personal och verksamhet. Teleperformances organisation i Stockholm består idag av cirka 600 medarbetare och 50 chefer.

Vi söker efter dig som är:

• Pedagogisk
• Strukturerad/organiserad 
• Självgående 
• Flexibel 
• Stresstålig 
• Tydlig 
• Målmedveten

Krav för att vara aktuell till denna tjänst är att du har erfarenhet av att utbilda medarbetare och chefer. Då vi är ett globalt bolag och vårt koncernspråk är engelska behöver du vara trygg i att kunna genomföra utbildningar på engelska.

Meriterande är om du har arbetat med träning/utbildning i vår bransch, och/eller har en utbildning inom pedagogik och kommunikation. Har du tidigare arbetat som kundserviceagent eller teamledare inom callcenterbranschen är även det meriterande. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi kommer även att göra tester i rekryteringsprocessen för att säkerställa att du är rätt person på rätt plats. 

Vem trivs här? 
Du van vid att arbeta målinriktat och mot tydliga deadlines. Du är metodisk och pedagogisk samt tydlig i din kommunikation. Du kommer att tillhöra vår Nordiska utbildningsorganisation samt rapportera till ett Nordiskt team av Training Managers som säkerställer utbildningskvalité och samordning av initiativ och utbildningsmaterial för hela Norden under ledning av Nordic Training and Competence Manager.

Du förväntas även arbeta nära det lokala kontorets HR-avdelning och kontorschef. Det är i denna roll mycket viktigt att du är flexibel, öppen och social samt har en egen stark drivkraft. Du har fokus på resultat och är en målmedveten och drivande person i att utveckla både våra utbildningskoncept och vårt arbetssätt. Vi värdesätter en hög servicekänsla då du kommer att ha mycket kontakter med våra interna kunder.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har mycket goda kunskaper i Microsofts Officepaket. Du ska även ha ordningssinne då en hel del administration förekommer, till exempel arbetar du med rapportering och statistik och du ansvar för att den fungerar. Tjänsten kan innebära resor till våra nordiska siter under vissa perioder på året.

Vad erbjuder vi? 
Teleperformance är världsledande inom vår bransch och här har du möjligheten att knyta värdefulla kontakter med många välkända varumärken och företag. Varje år genomför vi interna traniee program där du är med och utvecklar vår personal inom ledarskap. Det är ca 600 anställda på Teleperformance i Stockholm och här är gemenskapen central. Vi har förmåner som friskvårdsbidrag och rikskuponger och varje år arrangerar vi fotbollsturneringar och sommar-/julfester med mera för att det ska vara roligt att gå till jobbet!

Är du intresserad? 
Tjänsten ska tillsättas senast i mitten på januari. Urval och intervjuer kommer ske löpande, därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Josephine Johansson 073 965 21 49 eller mejla josephine.johansson@se.teleperformance.com

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-12-16

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: Januari tillsvidareanställning

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-10
Ange följande referens när du ansöker: 2014/170
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josephine Johansson, Rekryterare/HR-konsult 073 965 21 49

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Kontorsadress
St Eriksgatan 115

Jobbnummer
2103925

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: