Teleperformance söker Contact Center Manager - CCM
10TON Rekrytering / Företagsförsäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsförsäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 10TON Rekrytering i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice. Företaget är noterat på Euronext och har 130 000 anställda fördelade på 276 center i 51 länder. Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess. Cirka 90 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing
Tjänsten är en managementposition med huvudansvar för kundrelationen mot en stor kund, samt ansvar för P/L och leverans. Totalt är det ca 140 medarbetare som ingår i teamet. Som Contact Center Manager på Teleperformance ansvarar du för att driva kunduppdraget enligt kundens och Teleperformance riktlinjer. Du ansvarar bl.a. för produktionens nyckeltal och kvalitetsmål t.ex.servicenivåer, samtalstider, medlyssningar etc. Tillsammans med två ACM ( assistent contact manager) leder ni verksamheten. I arbetet ingår att säkerställa att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser som personalbehov och utbildning. Du ha ett huvudansvar för relationen med kunden avseende leverans, du förstår komplexiteten i ett stort kunduppdrag och jobbar mot uppsatta mål.
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet i en ledande roll inom Customer service eller liknande verksamhet. Du är van vid resultatuppföljning och det är meriterande om du har en akademisk utbildning samt erfarenhet från outsourcing eller kundtjänst.
Ditt arbete på Teleperformance kräver att du är coachande, drivande, initiativtagande, flexibel, resultatinriktad samt att du har ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang, du är serviceminded och lyhörd för kundens krav och önskemål. Du ser helheten och förstår vikten av att analysera och driva uppdraget framåt. Du är mån om att bibehålla och utveckla gruppens teamkänsla.
Som CCM erbjuds du en spännande och utvecklande befattning i en växande bransch. Även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och idéer samt är med och driver både projektet och företaget framåt. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
Nästa steg
Låter det intressant? Sök tjänsten nedan. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Jerker Larsson på 10TON Rekrytering, telefon 070-5129788. Vi har ingen sista ansökningsdag, vi påbörjar arbetet löpande.
Publiceringsdatum2012-03-21Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag10TON Rekrytering
Adress10TON Rekrytering
Birger Jarlsg. 2
11434 Stockholm
Jobbnummer 1193723
Observera att sista ansökningsdag har passerat.