Teknisk supportspecialist
Hi3G Access AB Kundservice / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hi3G Access AB Kundservice i Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige 3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.
Vår backoffice-funktion supporterar hela Kundservice, vilket innebär:
• Lösa mer komplexa kundärenden ofta av teknisk karaktär och i vissa fall återkoppla direkt till kund
• Felsökning av kundrelaterade problem eller kundserviceapplikationer
• Proaktivt arbeta för att förhindra att fel uppstår i framtiden
• Hålla utbildningar för Kundservicemedarbetare
• Utveckla processer och verktyg för att ge Kundservicemedarbetare hjälp till självhjälp
• Vara Kundservice kontaktenhet mot våra IT-enheter
Du som söker bör känna igen dig i följande beskrivning. Vara nyutexaminerad tekniker eller ingenjör. Du är analytisk, initiativrik, besitter god problemlösningsförmåga samt är
en god kommunikatör, har en förmåga att både kunna arbeta självständigt samt i team och dessutom har du en utpräglad ansvarskänsla. För rätt person finns det goda möjligheter till att
göra karriär.
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2008-07-15Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-11
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCatja Fredman, +46 735 33 7859
FöretagHi3G Access AB Kundservice
AdressHi3G Access AB Kundservice
Box 30213
10425 STOCKHOLM
Jobbnummer 270410
Observera att sista ansökningsdag har passerat.