Teknisk support / Supportansvarig / Visma Business / Affärssyste
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2021-08-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support / Supportansvarig / Visma Business / Affärssyste" (publicerad 2021-09-07) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2021-08-17Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Pector AB.
Om företagetPector AB är ett konsult- och utvecklingsbolag som består av flera delar, däribland en intern utvecklingsavdelning, som arbetar med egenutvecklade applikationer. Företaget värdesätter att bibehålla en hög kompetensnivå varpå samtliga medarbetare kontinuerligt får möjligheten att genomgå interna individanpassade utbildningar. Pector AB stödjer kunders affärsprocesser med effektiva informationssystem och har sedan 2006 arbetat med affärssystem från Visma, andra produkter relaterade till Visma samt egenutvecklade produkter. Idag är Pector AB en av Sveriges främsta Visma-partner.
Dina arbetsuppgifterSom supportansvarig har du ett övergripande ansvar för supporten mot företagets kunder i Vismas affärssytem, primärt Visma Business & Visma.net. Du hanterar inkommande ärenden med hjälp av ett ärendehanteringssystem via mail eller telefon, där du ansvarar för återkoppling till kund. Ärendena varierar i tid och komplexitet och rör frågor som bland annat guidning i systemet, fakturarelaterade frågor eller avancerade tekniska problemställningar. Som supportansvarig gör du bedömningen om ett ärende är ett support- eller konsultärende. Vid ett supportärende hanterar du eller en kollega ärendet direkt. Vid ett längre konsultärende säkerställer du att rätt person kopplas på, genom att ta ägandeskap för fördelning av uppdrag.
På Pector arbetar totalt 15 medarbetare där du arbetar i samarbete med dina kollegor på övriga avdelningar samt i nära samarbete med en annan kollega på supportavdelningen. Som supportansvarig ansvarar du även för att säkerställa att supporten är bemannad utifrån antalet supportärenden. Utöver att säkerställa att kunder ärende blir lösta arbetar du med att vidareutveckla rutiner för supporten samt att förvalta och uppdatera dokumenten och flödesschema.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet från liknande område, gärna av tekniskt och/eller ekonomiskt supporterande arbete
• Tidigare erfarenhet av affärssystem, gärna Visma Business eller Visma.net
• Obehindrade kunskaper i svenska, både i tal och skrift
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom relevant område, som ekonomi och/eller affärssystem
Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse och ett tydligt tillvägagångssätt för att lösa problem. Du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande samt har ett intresse för att hjälpa andra. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och driver dina processer vidare. Du ber om hjälp när det behövs, samtidigt som du har förmågan att ta egna beslut för att komma vidare i arbetet. För att trivas i rollen ser vi att du har ett intresse för att samarbeta med andra samt lätt för att se gruppen och syftet med helheten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-tekniker, IT-support, affärssystem, supportansvarig, integrationer, installationer, Visma Business, Navision, Agresso, Jeeves, Pyramid, Hogia, ekonomi, redovining, IT, inköp, logistik, super user, konsult, B2B, kundansvar, heltid, Göteborg.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5903777
Observera att sista ansökningsdag har passerat.