teknisk support hos Henkel i Stockholm
Experis AB / Teknikjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla teknikjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Botkyrka,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje,
Stockholm eller i
hela Sverige Om Henkel
Henkel är en global koncern med varumärken och teknologi inom tre affärsområden: skönhet, tvätt- och hushållsrengöring samt lim, tätning och ytbehandling. Företaget riktar sig mot såväl konsumenter som till industrin. Henkel grundades 1876 och har idag verksamhet i 125 länder och är cirka 52 000 anställda. Du kommer att tillhöra vår nordiska organisation med ca 350 medarbetare spridda över de fyra nordiska länderna.
Vi på Jefferson Wells söker just nu dig som vill jobba som produktspecialist på Henkel i Stockholm. Förutom det faktum att du får en väldigt omtyckt arbetsgivare är det bästa med det här jobbet att få utbilda och stötta kunder inom Automotive i Norden. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!
Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Henkel och Jefferson Wells. Du kommer att bli anställd hos Henkel.
Publiceringsdatum2021-11-11Om tjänstenI rollen som produktspecialist kommer du arbeta nära sälj och bland annat utbilda och ge teknisk support och problemlösning mot företagskunder i Norden. Du lotsar användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem och är med och testar nya produkter inom Adhesive Technologies (lim). Kunderna finns i hela Norden och verkar inom bilindustrin såsom till exempel verkstäder, distributörer och biltillverkare. Ditt uppdrag innebär ett självständigt arbete och du kan med fördel utgå från Stockholmskontoret men föredrar du ditt hemmakontor så går det också bra. Det bästa med den här tjänsten är att som specialist få möta olika typer av människor och att ingen dag är den andra lik!
Vem söker vi?
Till rollen som produktspecialist söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och lyhörd person som motiveras av att få ta eget ansvar och att självständigt genomföra utbildningar och tester hos kunder i Norden. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har en teknisk utbildning samt erfarenhet av teknisk support eller utbildning. Kunskap och/eller praktisk erfarenhet av reparation och underhåll av bilar är värdefullt liksom erfarenhet av kundkontakt. Det dagliga arbetet kräver att du är lösningsfokuserad och metodisk i din yrkesroll.
I övrigt krävs det att du
• har goda kunskaper i Office-paketet
• flytande svenska och engelska i tal och skrift, övriga nordiska språk är meriterande
• har körkort samt är beredd att resa flera dagar per vecka
Vad kan Henkel erbjuda dig?
Henkel är en arbetsgivare som månar om sina anställda på flera sätt, här finns det möjlighet att vidareutvecklas i företaget samt att få ta stort eget ansvar.
Ansök idag!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Jefferson Wells, och Henkels önskan är att alla eventuella frågor går direkt till Jefferson Wells kontaktperson Lotta Holme på telefonnummer: 08-452 3328 eller via e-post:
lotta.Holme@jeffersonwells.se.
Vi arbetar med löpande urval - välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6f61d70d-9158-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Henkel
Jobbnummer 6112829
Observera att sista ansökningsdag har passerat.