Teknisk Support
Telia Sverige AB / Kundservicejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Norrköping,
Linköping,
Nyköping,
Eskilstuna,
Örebro eller i
hela Sverige Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport.
Vi heter Roger Newman och Maria Andersson och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Norrköping. Vi är ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Är det här din nästa möjlighet?
I din roll kommer du med stort engagemang att ge våra kunder den bästa support via inkommande samtal, mail och chatt. Du kommer att tillsammans med våra kunder lösa deras problem och vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från oss. Vi är bra på att ta hand om talanger och få dem att växa. Så om du är redo att ta nästa steg i karriären så finns vi här för dig.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på tre veckor och därefter löpande coachning av din närmsta ledare.
Vårt kontor i centrala Norrköping rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team på ca 15 personer styr du över din egen framtid hos oss.
Är det här du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar problemlösning och ser till att säkra att våra kunders tjänster fungerar optimalt. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia.
Dina personliga kompetenser:
Kundfokuserad och målinriktad
Pedagogisk och hjälpsam
Positiv till nya utmaningar
Gillar ett strukturerat arbetssätt
Din erfarenhet:
Gärna tidigare erfarenhet av kundmöte
Fullständig gymnasieexamen
Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta
roger.newman@teliacompany.com, 0725001399 eller
maria.a.andersson@teliacompany.com, 0705885680.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler.
Rekryteringen sker löpande under sommaren, däremot är start för tjänsten i början på oktober, 2022. Sista ansökningsdatum är 15e juli, 2022.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!
Publiceringsdatum2022-06-20Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressTelia Sverige AB
Dalsgatan 7
60232 NORRKÖPING
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Dalsgatan 7 (
visa karta)
602 32 NORRKÖPING
Jobbnummer 6760385
Observera att sista ansökningsdag har passerat.