Teknisk Support
Northmill Bank AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Northmill Bank AB i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Vad vi erbjuder dig
När du blir en del av Northmill-familjen får du många ödmjuka, öppna och engagerade kollegor, som tillsammans har en enorm kapacitet att driva innovation med ett gemensamt mål - att skapa den bästa neobanken i Europa! Northmill är, och kommer alltid vara, en plats där vi ser olikheter som en viktig framgångsfaktor. Vi är en arbetsplats där du alltid kan vara dig själv, växa både professionellt och som person. På Northmill vill vi tillsammans växa med dig och din karriär, möjligheterna är stora om du har rätt inställning.
Om dig
Vi söker nu en duktig supporttekniker för att förstärka vår supportavdelning gällande kassasystem och betallösningar i form av kortterminaler.
Arbetet kommer främst att bestå av att lösa kundernas ärenden över telefon eller mail, men även att bidra till att utveckla avdelningen.
Vi söker dig som tycker att det är roligt att jobba med både teknik och människor. Vi tror att rollen passar bäst för dig som:
• Har god social förmåga och trivs med att prata i telefon.
• Har kunskap inom grundläggande Windowskonfiguration, nätverkskunskap och god teknisk förståelse. Detta eftersom vi arbetar mycket med konfiguration och felsökning av såväl kassasystem som kortterminaler.
• Har lätt för att lära dig och på egen hand utforska hur man felsöker, hittar och åtgärdar problem med såväl kassadatorer som kvittoskrivare och kortterminaler på ett snabbt och effektivt sätt.
• Gillar att hjälpa människor och hitta lösningar på problem.
• Kan skriva och tala korrekt svenska utan problem för att kunna hantera såväl e-post, chatt samt uppdatering av manualer och instruktioner.
• Klarar av att hålla humöret uppe även under stressigare perioder.
• Kan hålla dig uppdaterad om nyheter inom branschen och nya lösningar samt kunna kommunicera och dela erfarenheter med övriga supportavdelningen för att bygga en support i världsklass.
• Engelska är ett krav, norska och/eller franska en stor fördel.
I rollen ingår förutom support till kunderna även uppdatering av manualer och lathundar, skapande av instruktionsfilmer, testning av nya versioner och samarbete med utvecklare samt i vissa fall hjälp vid leverans av nya system.
Vi går igenom ansökningar och intervjuer hålls kontinuerligt, så vi uppmuntrar dig att ansöka så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-12-02ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNorthmill Bank AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Northmill Bank AB (org.nr 556709-4866),
https://www.northmill.com/international/ Arbetsplats Northmill
Jobbnummer 6149029
Observera att sista ansökningsdag har passerat.