Teknisk Support
Telavox AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telavox AB i Malmö,
Lund,
Kristianstad,
Halmstad,
Växjö eller i
hela Sverige Vill du jobba med teknisk support på Malmös roligaste bolag?
Vill du ha ett jobb med variation och bredd där du jobbar med service och teknik? Toppen! Vi har jobbet för dig!
Vi jobbar med teknisk support men på Telavox kallar vi den här rollen Core Advisor. Våra Core Advisors hjälper våra kunder med allt från uppstart, utbildning, teknisk support och avtalsfrågor kopplat till vår produkt.
Om jobbet
Tillsammans ansvarar du och dina medarbetare i teamet för att hjälpa våra kunder via vårt interna ärendesystem, mail eller telefon. Du utför de förändringar och beställningar som kunden önskar, alternativt tar ärenden vidare till kollegor i organisationen beroende på ärendets natur och komplexitet.
Din To-do list:
• Svara på inkommande samtal och mail från våra företagskunder
• Hantera våra kunders ärenden och önskemål i vårt interna ärendehanteringssystem
• Eskalera tekniskt komplexa ärenden till vår inhouse 2nd line techsupport
• Ge våra kunder den bästa servicen!
• Supportera dina Advisor-kollegor med ärenden/samtal
På Telavox finns det supergoda utvecklingsmöjligheter och den här rollen kan vara en perfekt start hos oss då det är en bred roll där du kommer lära dig hur hela Telavox-organismen fungerar.
Om dig
För att trivas och göra succé i rollen så är vi övertygade att nyckeln till framgång är ditt tekniska intresse, din nyfikenhet och förmåga att lära nytt samt ditt fantastiska bemötande i telefon och skrift. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt.
Vi tycker det är toppen om du också:
• Är serviceminded och älskar att hjälpa andra
• Trivs med kundkontakt
• Tycker om att jobba i team
• Har grymma sociala skills och tycker om att prata i telefon
• Är vass på att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt
Telavox is the place to be!
Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag! Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter i en enda enkel plattform.
Idag är vi ett snabbväxande och lönsamt företag med över 600 miljoner kronor i omsättning och ca 300 Telavoxare i sex länder! Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och roligt techbolag, kan vi erbjuda dig; ett generöst total rewards-paket, legendariska kick-offer, en varmhjärtad och inkluderande kultur, kompetensutveckling och en riktigt rolig arbetsplats!
Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book (
https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0).Är du intresserad av att bli en del av Telavox? Ansök nu!
Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Robert Jonasson på
robert.jonasson@telavox.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-09-16ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelavox AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telavox AB (org.nr 556600-7786),
https://telavox.com/ Arbetsplats Telavox
Jobbnummer 5970787
Observera att sista ansökningsdag har passerat.