Teknisk rådgivare Ventilation
Lindab Sverige AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lindab Sverige AB i Malmö,
Helsingborg,
Ängelholm,
Kristianstad,
Båstad eller i
hela Sverige Vill du arbeta i ett marknadsledande företag med produkter och lösningar inom ventilation? Motiveras du av att hjälpa andra? Vi söker dig till en tjänst i vår centrala supportorganisation för ventilationslösningar.
Ditt nya jobb
I ditt arbete kommer du ge vår säljorganisation teknisk support av Lindabs produkter och system inom ventilation. Du kommer också att arbeta med projektering, design och offertunderlag av förslag på systemlösningar.
Tjänsten är på heltid och placerad på Lindabs tekniska supportcenter i Malmö. Tillfälliga uppdrag på andra orter kan också förekomma.
Publiceringsdatum2019-03-29BakgrundVi vill att du som söker har teknisk kunskap och en utbildning inom VVS-teknik eller likvärdigt och även kännedom om styr- och reglerteknik. Har du erfarenhet av arbete med injustering eller projektering i MagiCAD ser vi detta som en merit. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. B-körkort är ett krav.
Du som person
Vi letar efter dig som är pedagogisk och har en god problemlösningsförmåga. Du tycker om att ge service och att hjälpa andra. Lindab värdesätter egenskaper som förmågan att ta egna initiativ och att arbeta strukturerat
Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Robert Salomonsson, chef för Teknisk Support Ventilation, på telefon 070-879 71 67
Så ansöker duVälkommen med din ansökan senast 15 april 2019. Du skickar in din ansökan via vår hemsida
www.lindab.se/jobb. Vi undanber oss samtal från annonserings- och rekryteringsbolag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLindab Sverige AB
KontorsadressOlsgårdsgatan 8 B
Jobbnummer 4699211
Observera att sista ansökningsdag har passerat.