Teknisk kundsupport till Renz Sweden

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping, Habo, Mullsjö, Nässjö, Ulricehamn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-06-07

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura. Detta ger både dig och Renz en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Renz Sweden AB ingår i Renz Group koncernen som har ca 880 medarbetare i Europa. Renz grundades år 1925 i Tyskland och är idag marknadsledande med många patenterade lösningar för brevlådor, fastighets- och paketboxar. Företaget använder sig av modern teknik och en känsla för detaljer, som gett dem den ledande position de har på den europeiska marknaden.

Renz produktion befinner sig främst i Polen men har även producerande enheter i Tyskland, Frankrike samt Storbritannien.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk kundsupport arbetar du dagligen i Renz administrationsverktyg där du hjälper den interna och externa kunden med exempelvis felsökning och kontoadministration. Tjänsten innebär order- och inköpshantering i affärssystemet Pyramid samt att besvara produktfrågor vilket faller sig naturligt för att kunna ge kunden förstklassig support.
I Renz administrationsverktyg förekommer uppgifter såsom:

• Konfigurationshantering
• Skapa och administrera användarkonton till kunder
• Fjärruppdatera mjukvara på produkt
• Enklare felsökning genom att syna loggar

Du kommer att ingå i ett härligt supportteam om 4 personer som tillsammans jobbar med att ge den bästa kundupplevelsen och med ständiga förbättringar. Naturligtvis kommer du att få en gedigen introduktion till arbetet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Ett tekniskt intresse samt god system- och datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Meriterande: erfarenhet av affärssystemen Pyramid och/eller Jira

För att trivas i rollen tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter samt är en social och kommunikativ person. Därtill sätter du alltid kunden i fokus, anstränger dig för att leverera lösningar och gillar att göra det där lilla extra. Då inkommande ärenden och uppkomna problem är en stor del av vardagen, är det viktigt att du har en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. I och med att ni är ett mindre team, är du hjälpsam och ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, teknik, support, teknisk support, customer support, kundsupport 1st line support, heltid, Jönköping, Renz Group, service, kund

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Amanda Ulmestig
amanda.ulmestig@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6716598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: