Teknisk Kundsupport
Jobshark AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2015-04-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk Kundsupport" (publicerad 2015-04-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobshark AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Vår kund söker en teknisk helpdeskmedarbetare till deras kontor i Kista.
I den här rollen kommer du att ha central roll i företaget och vara en viktig kontaktyta gentemot våra kunder. Du hanterar supportcase via email och telefon och i ditt dagliga arbete ingår att felsöka och lösa problem hos våra kunder med Microsoft Windows-produkter, stationära och bärbara datorer med tillhörande utrustning, skrivare samt telefoni (IP-telefoni och mobiltelefoni).
Det är viktigt att du som helpdeskmedarbetare har en förståelse för problemet ur kundens perspektiv och kan ge tydliga instruktioner samt att du hittar lösningar på egen hand. Vi ser gärna att du är självgående och har lätt för att ta initiativ och ge förslag till förändringar.
Publiceringsdatum2015-04-07Kravprofil för detta jobb• Goda kunskaper i Microsofts programvara, hårdvara, kringutrustning och telefoni
• Kunskaper om Apple-produkter, både hårdvara och programvara.
• Körkort är meriterande.
Du behärskar dessutom engelska och svenska väl i tal och skrift.
Du hittar mer information om tjänsten och ansöker via vår jobbportal:
http://www.jobshark.se/public/jobs/view/65?src=ABFAlla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt.
Om Jobshark
Jobshark är Sveriges nya IT-rekryteringstjänst i molnet. Vi erbjuder en enkel och effektiv lösning för förmedling av de hetaste IT-jobben.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast och rörlig lön
FöretagJobshark AB
AdressJobshark AB
Östra Vittusgatan 36
37133 Karlskrona
Jobbnummer 2236634
Observera att sista ansökningsdag har passerat.