Teknisk förvaltare till Lundbergs fastigheter AB

Framtiden AB / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du serviceinriktad, social och trivs i en flexibel roll? Lundbergs söker nu en teknisk förvaltare till Göteborg.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk förvaltare kommer du att ha det övergripande ansvaret för teknik och drift för drygt 80 000 kvadratmeter lokalyta i Göteborg, alla med citynära lägen och goda kommunikationer, samt ett antal hyreslägenheter. Tillsammans med ett team på tre personer kommer du att ansvara för att utföra projekt enligt handlingsplan och genomförande av hyresgästanpassningar. Arbetet utgår från kontoret i Göteborg.

Arbetsuppgifter:

• Personalansvar för två fastighetsskötare; skapa rätt förutsättningar så att personalen kan utföra sitt arbete
• Ansvara för upphandlingar av ramavtal och genomförande av planerade arbeten såsom projekt och underhåll
• Koordinera egenkontroller och myndighetsbesiktning
• Driva projekt med budgetansvar
• Uppföljning och utvärdering inom projekt, ekonomi och personal


Om företaget
Lundbergs Fastigheter AB grundades 1944 och har utvecklats till att bli Sveriges största privata fastighetsägare. De förvaltar, investerar, hyr ut och säljer fastigheter, kontor, lägenheter, p-platser och förråd. I bolaget arbetar drygt 150 personer på kontor runt om i Sverige, bl.a. Stockholm, Linköping, Södertälje, Göteborg och Norrköping där huvudkontoret ligger. Fastighets AB L E Lundberg är ett helägt dotterbolag till det börsnoterade LE Lundbergföretagen AB.



Din profil
På kontoret i Göteborg jobbar fem personer som har en bra gemenskap. Det är därför viktigt att vara en driven och flexibel person som föredrar en öppen kommunikation. Som person ska du vara ödmjuk, prestigelös och engagerad. Att hålla en hög servicenivå i allt du gör är det som ligger närmst om hjärtat för vår kund. Då det är korta beslutsvägar finns det stora möjligheter till att påverka och komma med nya ideér.

Skallkrav:
• Gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet (ingen specifik)
• Svenska i tal och skrift

Meriterande:
• KY/YH- utbildning; fastighetsingenjör, fastighetsförvaltare
• Jobbat inom bygg/fastighetsbolag
• Körkort

Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Start: Omgående eller enl. överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-16
Ange följande referens när du ansöker: 11903
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sarah Bladh Sarah.bladh@framtiden.com 0722088321

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3502441

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: