Teknisk Backoffice medarbetare

2Complete AB / Backofficejobb / Stockholm
2025-05-26


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha ett varierande arbete där din insats har stor betydelse? Du arbetar på ett företag som är välfungerande och är ensamma på marknaden med det dom gör. Du erbjuds en spännande roll där du tillsammans med teamet arbetar för att stötta kunden i hela processen från beställning till färdig installation.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget eller liknande. Du har tidigare erfarenhet av administration, merförsäljning och service. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande. För att lyckas i rollen krävs det att du har god datavana. Som person är du villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Arbetstiderna är måndag till fredag, kontorstider. Företaget ligger i Täby och du kommer ha möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan.

Vad erbjuder vi?

Nu erbjuder vi dig ett spännande arbete med mycket variation. Du kommer bli en del av ett arbetslag med bra samanhållning och mycket kunskaper. Dagligen kommer du att ha kontakt med kunder och vara en del av att se till att deras vardag fungerar. Du kommer att stötta dom från beställning till att de fått leverans på både reservdelar och helt nya maskiner. Du erbjuds bland annat:

• En anställning på ett företag världsledande i sin bransch
• Utvecklingsmöjligheter
• Hybridarbete
• Marknadsmässig lön

Vad innebär rollen?

Arbetsuppgifterna består i huvudsak av service, ta emot ordrar från kunder, merförsäljning samt att sköta inköp för respektive order. Du ser till att hela kedjan från start till mål blir genomförd och att kunden får den bästa tänkbara servicen. Du är kundens kontaktperson och deras ansikte utåt i serviceorganisationen. Du kommer bland annat:

• Ta emot ordar
• Komma med förslag och vara behjälplig med tekniska frågor
• Rapportera utförda uppdrag till den egna verksamheten
• Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins.

Om 2Complete

Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334)

Arbetsplats
2Complete

Kontakt
Emily Higgins
emily.higgins@2complete.se

Jobbnummer
9358623

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: