Teknikkunnig receptionist till Göteborg

Advokatfirman Lindahl / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Advokatfirman Lindahl i Göteborg, Malmö, Örebro, Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Advokatfirman Lindahl erbjuder affärsjuridisk rådgivning åt svenska och internationella klienter. Vi har idag 400 medarbetare på sex orter i Sverige. Vid Göteborgskontoret är vi 60 medarbetare.

En av våra receptionister är föräldraledig och vi söker nu en ersättare.

Att arbeta hos Lindahl
Som medarbetare hos oss får du en arbetsplats mitt i Göteborg i ljusa, härliga lokaler. Dina arbetskamrater är ett glatt och positivt gäng och du får en spännande inblick i det dagliga livet hos en av Sveriges ledande advokatbyråer inom affärsjuridik.

Receptionist
Ditt viktigaste uppdrag är att alltid ge högsta möjliga service både till våra externa besökare och internt till dina arbetskamrater. Oavsett om du svarar i telefonväxeln, möter en besökare eller hjälper en arbetskamrat är din servicekänsla alltid på topp! Du trivs med omväxlande kontorsuppgifter och hjälper lika gärna en klient att beställa taxi som du ser till att det finns kontorsmaterial hemma eller hjälper en kollega med kopiering. Du tar aktivt ansvar för att det dagliga arbetet i receptionen flyter smidigt.

Du kommer också att ansvara för bokningen av våra konferenslokaler. Du ställer i ordning lokalerna inför möten och förbereder med kaffe m.m. efter önskemål. Du är behjälplig vid våra konferenser och events och hjälper till med beställningar, iordningsställande och service under träffarna.

Din personlighet och bakgrund
Du är glad och vänlig, har en stark känsla för service, är noggrann och ansvarsfull.

Du har lägst treårig gymnasieutbildning och dokumenterad erfarenhet av arbete i telefonväxel/reception samt grundläggande kunskaper i de vanligaste Office-programmen. Du talar god engelska och kan ta emot och förmedla inkommande samtal från engelsktalande personer. Ytterliggare språkkunskaper är meriterande.

Vi söker dig som är tekniskt kunnig och är van att hantera tekniska apparater så som videoutrustning, skrivare m.m.

Tjänsten är ett föräldravikariat med start under hösten.

Bifoga CV och personligt brev i din ansökan. Vi kommer att bearbeta inkomna ansökningar löpande och anger därför ingen sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2013-08-14

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Bohlin

Företag
Advokatfirman Lindahl

Adress
Advokatfirman Lindahl

Jobbnummer
1625065

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Advokatfirman Lindahl

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Advokatfirman Lindahl: