Teknikintresserad Account Manager
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Göteborg
2022-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknikintresserad Account Manager" (publicerad 2022-06-20) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Göteborg,
Helsingborg,
Linköping,
Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill sälja klimatsmarta tjänster kopplade till Microsoft Teams Telekom som bidrar till en bättre framtid?
Vi söker nu en Account Manager inom nykundsförsäljning som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av Sveriges första klimatneutrala telekombolag!
Publiceringsdatum2022-06-13Dina arbetsuppgifterSom Account Manager hos oss blir din huvudroll att fokusera på försäljning av tjänster kopplade till Microsoft Teams Telekom till medelstora och stora företag i Sverige, där du har eget kund- och budgetansvar. Du är en viktig del i leveransen av Teams-relaterade IT/Telekom-tjänster där kunden erbjuds marknadens bästa plattformar.
Erfarenheter
Vi söker dig som har:
• Minst 1 års erfarenhet av försäljning
• Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
• Innehar B-körkort
• Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning
Dina egenskaperVi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
• Månadslön & rörlig del
• Säljresor, tävlingar och kick-offer!
• Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
Om företagetOffice Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.200 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.
www.officemanagement.seÖvrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Mölndalsvägen, Göteborg
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig Sara Lundberg på 010 858 40 67.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Kontakt Sara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.se Jobbnummer 6737123
Observera att sista ansökningsdag har passerat.