Technincal Returns Assistent.

Bemanningsstyrkan AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Om uppdragsgivaren

Vår uppdragsgivare är ett världsledande företag inom elektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista.
Koncernspråket är engelska så du måste vara helt flytande både muntligt och skriftligt i engelska och självklart även i svenska.

Anställningen blir hos Bemanningsstyrkan med placeringen i kundens fräscha lokaler i Kista Industriområde.
Anställningen är en provanställning på sex månader som övergår till en tillsvidareanställning om både du och vi är nöjda med vårt samarbete!
Anställningen är på heltid med arbetstid måndag-fredag dagtid.
Bemanningsstyrkan har självklart kollektivavtal och är auktoriserade via Almega/Bemanningsföretagen.

Publiceringsdatum
2015-03-19

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en person till tjänsten som Technical Return Assistant

JOB SCOPE
Support service centers and dealers through e-mail and phone.
Handle reclamation request through the customers internal reclamation system.

LIAISONS:
Customer Satisfaction Dept, Stockholm Office.
Service centers and dealers in the Nordic region.
The customers Support / Helpdesk.

Profil
QUALIFICATIONS REQUIRED:
College ("gymnasium") Electronics, technical or administration

EXPERIENCE:
Customer service/administration experience from the industry or logistics, or combination of both, is preferred.

SKILLS & ATTRIBUTES:
Fluent English and Swedish.
Preferably fluent in Finnish language, not a demand.
MS office knowledge (excel, ppt, word).
Structured and attention to details.
Service minded.
Service minded but with ability to say no if needed.

Tjänsten ska tillsättas omgående, intervjuer kommer att hållas löpande så skicka omgående din ansökan via mail till therese@bemanningsstyrkan.se .
Bifoga referenser samt löneanspråk.

Välkommen med din ansökan! / Therese

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 191
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Barvell Rappel therese@bemanningsstyrkan.se

Företag
Bemanningsstyrkan AB

Adress
Bemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg

Kontorsadress
Skansvägen 27, Rosersberg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2212808

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan AB: