Technical Support Specialist Till Innovativa Link Mobility!
A Hub AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige OM FÖRETAGET
Vill du vara med på resan när Europas ledande och snabbast växande leverantör av mobilkommunikation och mobiltjänster för företag växer? Det är klart att du vill!
LINK Mobility tror starkt på att utveckla samspelet mellan företag och konsumenter genom engagerande kundkommunikation. De hjälper fler än 21 000 kunder med mobilkommunikation och mobiltjänster, till fler än 230 länder och territorier. Genom åren har de utvecklat en rad attraktiva lösningar för att möta den växande efterfrågan för att förbättra interaktionen mellan företag och kunder. Under 2019 skickade de över 10 miljarder SMS åt sina kunder. De erbjuder ett brett utbud av innovativa och skalbara SMS-tjänster för många branscher med fokus på värdefull digital konvergens mellan företag och kunder, plattformar och användare.
OM TJÄNSTEN
I rollen som Technical Support Specialist så ska du sätta upp som mål att hjälpa LINK Mobilitys kunder på ett effektivt och professionellt. Detta kommer du garanterat att lösa, för du har ju såklart ett genuint intresse för kunden via både inkommande samtal och mail, där hjälper du kunderna med support kring företagets tjänster.
Denna tjänst passar dig perfekt som vill göra det lilla extra för kunden och trots att du är ensam i din roll så har du flera härliga kollegor som du kan bolla idéer och tankar med. För att stötta upp dig i ditt arbete har du även en 2nd line support tillhands.
Några av dina alldeles fantastiska arbetsuppgifter (de är fantastiska, för du älskar ju service):
• Besvara interna och externa frågor kring bolagets tjänster via telefon och mail (i Salesforce)
• Leverera nya (mindre) tjänster till befintliga kunder och partners som tex nya kodord
• Följa upp ärenden som lämnats över till 2nd line-support
• Kontakt med externa partners eller leverantörer vid felsökning
• Stötta sälj med allmänna systemfrågor
• Administration
• Dagligen följa upp statistik
• Ad hoc-resurs till Delivery och Product Director
LINK Mobility söker dig som har:
• Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller teknisk support
• Teknisk förståelse men framför allt viljan att lära sig
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Nu är frågan, känner du att du är en stjärna på service och motiveras av att stötta och hjälpa kunder? Är du social och har lätt för att samarbeta med många olika personlighetstyper? Älskar du att lösa problem? -Då hoppas vi att du tar denna möjlighet att växa tillsammans med LINK Mobility.
PRAKTISK INFORMATION:
Om din anställning: Det här är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via oss på A-Hub. Om båda parter är nöjda efter sex månader övergår du till fast anställning. Som anställd hos LINK Mobility har du en rad förmåner som bland annat; 38,5 timmars arbetsvecka, generöst friskvårdsbidrag, pensionsavsättning samt privat sjukvårdsförsäkring.
START: Omgående eller enligt överenskommelse med LINK Mobility
PLATS: Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-09-24ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagA Hub AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656)
Arbetsplats A-hub
Jobbnummer 5991609
Observera att sista ansökningsdag har passerat.