Teamledare till ledande e-handelsföretag
Stockholm, Stockholm / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm Teleperformance Nordic
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.comHar du erfarenhet av att arbeta med kundservice? Är du prestationsinriktad och gillar utmaningar? Vill du utvecklas som ledare?
Publiceringsdatum2014-02-27Dina arbetsuppgifterVår kund tillhandahåller enklare och tryggare betallösningar för kunder som handlar via nätet. Arbetet som teamledare innebär personalansvar samt ansvar för det dagliga arbetet för ditt team. Du utövar aktivt floor management genom att leda, coacha och fördela arbetet i ditt team samt ansvarar för att nyckeltal uppnås. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma. Du kommer att rapportera till Assistant Contact Center Manager.
Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och prioriterar att ditt team har den kunskap och information de behöver. Du engagerar och motiverar din grupp, bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du gillar att arbeta med människor och att coach andra till succé.
På Teleperformance Nordic AB få du en utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar rollen erbjuder dig. Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det. Du får jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär.
Vi söker dig som:
• Har ledarskapserfarenhet
• Har erfarenhet av kundservice gärna från inkommande samtal
• Är kommunikativ och pedagogisk
• Är resultatorienterad, självständig och serviceminded
• Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad.
Start: Omgående
Denna tjänst är ett vikariat som sträcker sig till 2015 med goda chanser till förlängning.
Vi erbjuder:
Lön enligt kollektivavtal
Bonus
Lunchförmåner så som Rikskortet
Friskvårdsbidrag
Frukost på jobbet en gång i veckan
Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande!
Arbetstider och omfattning100%. Tillträde: Omgående visstidsanställning mer än 6 månader eller längre
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-25
Ange följande referens när du ansöker: 2014/43
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosephine Johansson 073 965 21 49
FöretagStockholm, Stockholm
AdressStockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
Jobbnummer 1792707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.