Teamledare till ledande e-handelsföretag

Stockholm, Stockholm / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance Nordic

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Har du erfarenhet av att arbeta med kundservice? Är du prestationsinriktad och gillar utmaningar? Vill du utvecklas som ledare?

Publiceringsdatum
2014-02-27

Dina arbetsuppgifter
Vår kund tillhandahåller enklare och tryggare betallösningar för kunder som handlar via nätet. Arbetet som teamledare innebär personalansvar samt ansvar för det dagliga arbetet för ditt team. Du utövar aktivt floor management genom att leda, coacha och fördela arbetet i ditt team samt ansvarar för att nyckeltal uppnås. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma. Du kommer att rapportera till Assistant Contact Center Manager.

Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och prioriterar att ditt team har den kunskap och information de behöver. Du engagerar och motiverar din grupp, bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du gillar att arbeta med människor och att coach andra till succé.

På Teleperformance Nordic AB få du en utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar rollen erbjuder dig. Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det. Du får jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär.
Vi söker dig som:
• Har ledarskapserfarenhet
• Har erfarenhet av kundservice gärna från inkommande samtal
• Är kommunikativ och pedagogisk
• Är resultatorienterad, självständig och serviceminded
• Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad.
Start: Omgående
Denna tjänst är ett vikariat som sträcker sig till 2015 med goda chanser till förlängning.

Vi erbjuder:
Lön enligt kollektivavtal
Bonus
Lunchförmåner så som Rikskortet
Friskvårdsbidrag
Frukost på jobbet en gång i veckan

Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande!

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: Omgående visstidsanställning mer än 6 månader eller längre

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-25
Ange följande referens när du ansöker: 2014/43
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josephine Johansson 073 965 21 49

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1792707

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: