Teamledare till Contact Center sökes

Manpower Försäljning/Kundservice / Receptionistjobb / Markaryd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Markaryd, Osby, Örkelljunga, Hässleholm, Perstorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice i Markaryd, Hässleholm, Älmhult, Laholm, Ljungby eller i hela Sverige

Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Just nu söker vi en teamledare till vår uthyrningsverksamhet i Markaryd.

Publiceringsdatum
2009-11-27

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teamledare är du ansvarig för produktkunskapen, lönsamheten, kvaliteten och effektiviteten inom det team du leder. Du ska fokusera på att effektivt leda varje medarbetare, för att teamet ska nå uppsatta mål för anställda, uppdragsgivare och ägare. Detta innebär särskilt att utveckla kompetensen hos varje medarbetare och att få alla att arbeta för att uppfylla våra övergripande mål. Då Contact Centrets öppettider är vardagar 07:00-20:00 och helger 09:00-15:00 innebär jobbet skiftarbete. Du kommer att ha varierade arbetstider förlagda till heltid. Arbetsort: Strömsnäsbruk. Startdatum: 16 december.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänstverksamhet sedan tidigare och har arbetat i en prestationsinriktad miljö. Du ska vara skicklig i ditt ledarskap och kunna påverka människors beteende, även de som inte rapporterar direkt till dig. Dokumenterad ledarskapserfarenhet är meriterande. Du ska även ha god analytisk förmåga och kunna ta beslut baserat på fakta och siffror. Som person är du entusiasmerande och inspirerande med stark personlig energi som tycker om att arbeta i en livlig miljö. Flexibilitet är också ett måste då du måste kunna hantera förändringar och även förbereda andra på förändringar. Goda kunskaper i både tal och skrift i engelska och svenska är ett krav och gärna även något nordiskt språk. Har du även erfarenhet av CRM best practice ser vi det som meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.manpower.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på ”ansök” länken. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta AnnaMaria Edring via telefon 0470-74 55 81.
Rekryteringen sker löpande så sök tjänsten så snart du kan.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-14
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
AnnaMaria Edring

Företag
Manpower Försäljning/Kundservice

Adress
Manpower Försäljning/Kundservice

Jobbnummer
544420

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Försäljning/Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice: