Teamledare till Backoffice/Support
Banctec AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Banctec AB i Stockholm BancTec är ett internationellt bolag med huvudkontor i Dallas, Texas. Med 40 år i branschen har vi omfattande erfarenhet av att ta ett helhetsgrepp om kundernas informationshantering. BancTec automatiserar affärsprocesser för företag och organisationer inom bank, redovisning och förvaltning. Vi är en av världens ledande leverantörer av systemlösningar inom skanning, bildhantering, informationssökning samt elektroniska arkiv. I Sverige är vi 180 anställda som arbetar på BancTec Nordens huvudkontor i Globen, Stockholm. Vi kommer att flytta under maj 2017 till lokaler vid Västberga Allé.
Backoffice/Support jobbar med kundservice, support och backofficeuppgifter inom alla BancTecs produktionsområden såsom dokumentskanning, fakturaskanning, intern IT-support och pappersbaserade girobetalningar.Arbetsuppgifterna kan handla om hantering av olika reklamationer och utredningar, förfrågningar via mail, felanmälningar mm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att stötta medarbetarna på avdelningen och Backoffice/Supportchefen, samt själv vara delaktig, i det dagliga arbetet. I arbetsuppgifterna ingår att planera, leda och säkerställa dagliga leveranser. I dina uppgifter ingår även att se till att arbetet flyter på som det ska, och t ex felanmäla telefoniproblem eller andra systemfel till berörda instanser. Du är även med och utvecklar rutiner och arbetssätt inom enheten för att på effektivaste sätt kunna ge kunderna bra service. Kontakt med våra kollegor i Tallinn ingår i arbetet.
Det här jobbet passar dig som har ledarförmåga, lösningsfokus och förmågan att kommunicera och samarbeta med andra. Du som söker ska vara serviceinriktad, trygg och pålitlig även i pressande situationer samt dela BancTecs värdegrund. Du talar, förstår och skriver svenska flytande. Du behärskar engelska obehindrat i tal och skrift. Du ska ha goda kunskaper i Office-paketet. För att passa i rollen vill vi att du har erfarenhet av att jobba med kundservice minst tre år, gärna i en arbetsledande roll. Meriterande är erfarenhet/kunskap från IT-support. För att du ska trivas hos oss krävs att du tycker om att vara med och utveckla verksamheten för att på bästa sätt serva kunderna då vi står inför förändringar i vårt uppdrag och vårt sätt att arbeta. Du trivs med att stötta dina kollegor och din chef, har hög servicekänsla och lätt för att anpassa dig till olika situationer. Tjänsten är på heltid. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Publiceringsdatum2017-03-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-26
KontaktFöretagBanctec AB
AdressBanctec AB
Box 90210
12023 STOCKHOLM
KontorsadressPalmfeltsvägen 5
Jobbnummer 3364997
Observera att sista ansökningsdag har passerat.