Teamledare/telefonist till Växel/telefonpassning
Svar Direkt AB / Försäljningsjobb / Kinda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Kinda,
Ydre,
Tranås,
Eksjö,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svar Direkt AB i Kinda Publiceringsdatum2014-10-22ArbetsuppgifterSvarDirekt söker en Teamledare/Telefonist som ska ansvara för telefonisterna på kontoret i KISA.
Som Teamledare ansvarar du för den dagliga driften, schemaläggning, försäljning, kundkontakt, vikariepool, IT-system. Administration kring personalärenden, attestera tidrapporter m.m. Du ser även till att dina medarbetare når uppsatta mål. Stort fokus kommer att läggas på coaching och utveckling av våra kommunikatörer för att uppnå hög service och tillgänglighet för våra kunders kunder.
I arbetsuppgifterna ingår även att agera växeltelefonist, kundtjänstarbete, att ta emot felanmälan samt joursamtal. Som telefonist svarar du i telefon, kopplar samtal vidare, tar emot meddelanden och svarar på blandade frågor. En utpräglad servicekänsla är viktigt då vi alltid vill ge kunderna den bästa kvalitet och ett trevligt bemötande, både i telefon och via skrift.
ANSVARSOMRÅDEN/ARBETSUPPGIFTER
Ansvara för att leda projektarbetet och expansionen
Ansvara för telefonilösningen
Rekrytering av personal
Bygga upp struktur, rutiner och processer
Arbeta med att anpassa teknik och personal till behov
Operativt arbeta med att ta emot SvarDirekts kunder i telefon
Planera och leda arbetet för tjänsten kontaktcenter
Administrera system och lösa problem
FORMELLA KRAV/KVALIFIKATIONER
Du har sedan tidigare erfarenhet av att framgångsrikt leda en grupp, gärna inom kundservice. Genom olika roller har du har lärt dig att organisera och styra arbetsflöden. Det är meriterande om du arbetat med telefoni. Du brinner för att få andra att växa. Du är prestigelös, pedagogisk och en god kommunikatör. Kan prioritera och gillar utveckling. Rollen kräver god erfarenhet och förståelse för hantering av kund, såväl intern som extern. Du gillar att nätverka och har en god förmåga att skapa relationer. Du ska tycka det är roligt att ha telefonen som ett arbetsverktyg
Du har arbetat med olika system och har ett intresse för vad system kan bidra med. Det är meriterande att ha arbetat i kundstödssystem (CRM eller liknande). Goda färdigheter svenska och engelska. Både i tal och skrift. Andra språk är meriterande. Du bör ha Högskoleutbildning eller andra relevanta utbildningar som vi bedömer likvärdiga. Goda datorvana och färdigheter i MS Office.
PERSONLIGA EGENSKAPER
För tjänsten krävs att;
Du är utåtriktad
Du har förmåga att leda och motivera andra
Du kan styra dina medarbetare emot gemensamma mål
Du är strukturerad
Du är ansvarstagande och pålitlig
Du är flytande i svenska i tal och skrift
Du behärskar engelska
Kontoret har öppet måndag till Fredag, 07,30-17,30
ANSÖKAN
Vi intervjuar kandidater löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan. Vi vill ha cv samt ett personligt brev som talar om varför just du är rätt person för denna tjänst
Sista ansökningsdag 2015-01-15
Skicka din ansökan med bifogat personligt brev och CV via e-post till
marcus@svardirekt.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referens "TEAMLEDARE"
Eventuella frågor om tjänsten mailas till
Marcus@svardirekt.se för kontakt.
Välkommen med din ansökan
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-15
Vid eventuella frågor så maila
Marcus@svardirekt.se för kontakt.
Ange följande referens när du ansöker: TEAMLEDARE Kontaktcenter
Ansökan kan skickas till e-postadress:
marcus@svardirekt.seFöretagSVAR DIREKT AB
AdressSVAR DIREKT AB
STORA TORGET 2
59037 KISA
KontorsadressSTORA TORGET 2
KISA
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0494-12930
E-postadress:
info@svardirekt.se Jobbnummer 2041010
Observera att sista ansökningsdag har passerat.