Teamledare på Telias Kundservice för Mobila Tjänster
TeliaSonera Mobility Services Sweden / Försäljningsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Mobility Services Sweden i Luleå,
Sundsvall,
Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige Affärsområde Mobilitetstjänster ansvarar för alla massmarknadstjänster till konsument och företag som baserar sig på ett mobilt kundbeteende både med mobiltelefon och bärbara datorer.
Är du framtidens Teamledare på Telias Kundservice för Mobila tjänster?
Vi hoppas att svaret är JA på den frågan. Vill du ge ett coachande och närvarande ledarskap har du hittat rätt. Välkommen till vår Kundservice där ditt uppdrag är att leverera en kundupplevelse i världsklass.
Nu kanske du undrar hur Telias Kundservice för Mobila tjänster skiljer sig från andra? Vi är helt enkelt den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov.
Vad kan vi erbjuda
• Du får möjligheten att arbeta på marknadens mest framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Vi var först i världen med 4G och först i Sverige att leverera Iphone.
• Du får möjlighet att påverka hur vi på Telia hanterar våra kunder och genom ditt ledarskap bli en av dem som bidrar till både nöjdare kunder och medarbetare
• På sikt finns möjligheten att avancera och växa inom företaget. Vi vill att du stannar hos oss på Telia
Publiceringsdatum2012-12-21ArbetsuppgifterDå ledarskap är en avgörande framgångsfaktor i vår Kundservice läggs stor vikt vid att leda teamet. För uppdraget krävs en god förståelse för kundernas behov, såväl innehållsmässigt som affärsmässigt. Syftet är att ge medarbetare rätt förutsättningar för att möta och överträffa kundens förväntningar. Vidare innebär rollen som Teamledare att du ska:
• Skapa ett team som når uppsatta mål - att sälja och leverera excellent service till våra kunder
• Säkra kompetensen, coacha, utveckla och entusiasmera dina medarbetare
• Ha en kontinuerlig uppföljning och konstruktiv feedback till medarbetarna
• Bli dina medarbetares förebild genom att vara en närvarande, prestigelös och uppmärksam ledare
• I rollen har du och ditt team fokus på Försäljning och Support
Vi söker dig som har
Minst 3 års gymnasiekompetens eller motsvarande. Det är meriterande om du har enstaka ämnen på högskolenivå på minst 1 år, alternativt erfarenhet som motsvarar denna teoretiska kompetens. Vidare ser vi att du har god förmåga i tal och skrift i både svenska och engelska samt har goda IT-kunskaper.
Du har en dokumenterad erfarenhet av ledarskap och har förmågan att motivera och engagera dina medarbetare. Du ser människor och brinner för att låta dem växa. Vidare har du ett säljdriv, trivs i ett högt tempo och kan leverera goda resultat genom ett coachande förhållningssätt. Med fördel har du egen praktisk erfarenhet från försäljning och stort servicefokus. Du som är en positiv, flexibel och ansvarstagande person och som har stor känsla för service kommer trivas i rollen. Har du dessutom förmågan att skapa goda relationer och bygga ett starkt team, kommer det här vara rätt jobb för dig!
Arbetstider
Vi tror på ett närvarande ledarskap och det innebär vanligen vardagar men både helg- och kvällsarbete förekommer.
Så ansöker duDu skickar in din ansökan via länken nedan, "skicka ansökan".
Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till Bo Söderdahl, 070-585 6322 eller rekryterande ledare Camilla Wikberg, 070-286 2020
I rekryteringsprocessen använder vi oss bland annat av webbaserade testverktyg. Länk till dessa skickas till den e-post du har registrerat.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Välkommen till oss på Telia!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
ErsättningEnligt Kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Wikberg +46 70 286 20 20
FöretagTeliaSonera Mobility Services Sweden
AdressTeliaSonera Mobility Services Sweden
12386 Farsta
Jobbnummer 1423931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.