Teamledare med personalansvar till Kundreskontra Adecco Group
Badenoch & Clark / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Badenoch & Clark i Solna,
Stockholm,
Lidingö,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Har du gedigen erfarenhet inom ekonomi och kundreskontra och arbetar som teamledare idag? Vill du avancera och utveckla ditt ledarskap i ett internationellt och spännande bolag som satsar på medarbetarnas trivsel och utveckling? Då är detta rätt tjänst för dig!
Din roll
Som Teamledare får du en bred och operativ roll med övergripande ansvar för att faktureringsarbetet utförs på ett effektivt sätt och är ett bra stöd mot kunder och övrig organisation gällande förfrågningar till kundreskontran. Du har personalansvar för teamets 7 medarbetare vilket innebär att stötta, leda och utveckla personalen i deras dagliga arbete. Du har ansvar för kostnadsbudget och arbetar kontinuerligt med att planera, utveckla och kvalitetssäkra kundreskontrans arbetssätt i syfte att skapa förutsättningar för teamets medarbetare att utföra ett gott arbete med fortsatt hög kvalitet och servicegrad.
Adecco använder sig av affärssystemet Agresso och du rapporterar till Manager Accounts receivable & Payroll. Tjänsten är placerad vid Adeccos nya fina huvudkontor i Solna Business Park.
Vem trivs här?
Vi söker dig med stort intresse och erfarenhet av ledarskap, du har ett coachande förhållningssätt och är bra på att skapa tydlighet och motivera andra. Du har ett strukturerat arbetssätt, gillar förändringsarbete och är bra på att se till helheten och prioritera. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundreskontraarbete från flera bolag, har du dessutom arbetat tidigare i en större organisation kommer du vara framgångsrik i rollen som Teamledare hos oss. Vidare har du relevant utbildning med ekonomisk inriktning och minst 5 års erfarenhet av arbete inom kundreskontra.
Vad erbjuder vi?
Du får ett utvecklande arbete på ett företag med höga ambitioner och stimulerande arbetsmiljö och som satsar på medarbetarnas trivsel, hälsa och utveckling. Hos oss är det goda ledarskapet centralt.
Låter tjänsten intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 21 januari. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marie-Louise Bååth på Badenoch & Clark (som är en del av Adecco Group) på tel 08-598 982 61,
maria-louise.baath@badenochandclark.seVilka är vi?
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Som världens största HR-partner har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco såväl uthyrnings- och rekryteringstjänster som lösningar inom bland annat ledarskaps- och kompetensutveckling, karriärrådgivning, omställning och outsourcing på våra 59 kontor spridda över hela landet. 2016 omsatte Adecco Sverige ca 2,9 miljarder SEK.
För mer information se adecco.com
www.adecco.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarie-Louise Bååth 08-598 982 61
FöretagBadenoch & Clark
AdressBadenoch & Clark
Box 121 27, Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressBox 121 27, Kungsgatan 60
Jobbnummer 3864850
Observera att sista ansökningsdag har passerat.