Teamledare Kundtjänst - Malmö

Telavox / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox i Malmö, Kalmar, Göteborg, Jönköping, Linköping eller i hela Sverige

Ett av teamen i vår fantastiska avdelning med kundfokuserade Advisors längtar efter en ny teamchef och vi lurar på om det kan vara du? Våra Advisors har det ärofyllda uppdraget att vårda, utveckla och sätta stjärnglans på våra kunders vardag och med helhetsansvaret för sina egna kunder brinner de helhjärtat för personlig service.

För att fortsätta utmana, utveckla och coacha våra Advisors (för att de ska kunna göra detsamma med våra kunder) behöver vi duktiga Teamledare med teknisk vana, expertis i kundkommunikation och ett femstjärnigt ledarskap. Just nu finns det en möjlighet för en ny talang att axla en spännande och utmanande ledarroll i en kul, annorlunda och växande kundavdelning.

Varför är detta ditt nya drömjobb?

I rollen som Teamleader blir du personalansvarig och "go-to-person" för ett team på 8-10 personer. Din största uppgift är att agera ledare, chef och coach i alla situationer och uppgifter kopplade till dina Advisors, både socialt och praktiskt. Du leder och fördelar arbetet, och sätter kort- och långsiktiga mål på grupp- och individnivå, som du löpande följer upp och rapporterar vidare till Head of Advisor. För att möjliggöra högsta möjliga engagemang och prestation hos ditt team säkerställer du att de är väl medvetna om Telavox mål & vision och att de förstår hur aktiviteter och arbetssätt tar oss framåt på resan.

Du har det yttersta ansvaret för att ditt team har rätt kompetens och du är involverad i såväl kompetensutveckling som rekrytering och introduktion.

Vad gör dig klippt och skuren för rollen?

För att matcha rollen tror vi att du har arbetat som chef eller ledare inom kundtjänst, administration eller sälj i minst 2 år och du har gärna andra, exempelvis ideella, engagemang som styrker och breddar dina ledaregenskaper. Det är viktigt att du har ett tekniskt intresse och det är såklart extra fördelaktigt om du har erfarenhet från IT eller telekombranschen.

Du har lägst gymnasieutbildning och snackar bra på både engelska och svenska då du i rollen kommer ha mycket olika kontaktytor, både externt och internt. Som person är du handlingskraftig, effektiv och du har en förmåga att prioritera och skapa struktur samt kontinuerligt följa upp på dagliga aktiviteter. Då rollen har ett fokus på att leda är det viktigt att du som person är förtroendeingivande och har förmågan att skapa delaktighet hos medarbetare.

Vad får dig att göra det där lilla extra varje dag?

På Telavox kommer du att ta plats i ett gäng galet engagerade och positiva kollegor som kommer att skratta med dig varje dag, utmana dig när det behövs, dela med sig av tips & trix och uppmuntra dig att våga lita på din egen förmåga. Du kommer att uppleva en arbetsplats med massor av tävlingar, utmaningar och sociala evenemang och efter bara några veckor kommer du vara lika säker som vi på att socialt engagemang leder till framgång.

Vi anställer löpande och vi längtar efter dig! Så se till att skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att höra av dig till HR Business Partner Jenny Persson påjenny.persson@telavox.com?eller på0406200106?.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-07-11

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Persson jenny.persson@telavox.com +4640 6200106

Företag
Telavox

Adress
Telavox
Stora Varvsgatan 6A
21119 Malmö

Kontorsadress
Stora Varvsgatan 6A, Malmö

Jobbnummer
3600517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox: