Teamledare

Releasy Customer Management AB / Chefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Är du en driftig ledare som triggas av att utveckla andra? Brinner du för kundservice och försäljning? Då har vi jobbet för dig!
I samband med att vår verksamhet växer söker vi nu ytterligare en Teamledare till vårt kontor i Linköping.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice eller liknande och känner dig redo för nya utmaningar som Teamledare. Som Teamledare på Releasy har du ett helhetsansvar för dina medarbetare, deras utveckling, välmående och resultat. Du är inte rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder, även i stressiga situationer. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att ni ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 20 medarbetare, vissa med erfarenhet och andra helt nya inom området, så skinn på näsan och att inte vara rädd för att ta tag i obekväma situationer ligger i din natur.

Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Vi ser att du har en inställning och ambition där inget problem är för litet, inget behov är för stort. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Dina ansvarsområden

• Huvudansvar för teamets lönsamhet


• Personalansvar för samtliga medarbetare i teamet


• Huvudansvar för kvalitet och att alla medarbetare har rätt kunskapsnivå


• Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro


• Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet

Kvalifikationskrav

• Lägst gymnasiekompetens


• God datorvana


• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Anställningsgrad

100% tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning.

Publiceringsdatum
2020-07-09

Ersättning
Månadslön enligt överenskommelse.

Start

Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2020-08-09 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor kan du kontakta ansvarig rekryterare Mattias Liljenkvist på mattias.liljenkvist@releasy.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5291879

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: