Teamleader kundservice till Ticketmaster
Performiq AB / Chefsjobb / Göteborg
2022-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader kundservice till Ticketmaster" (publicerad 2022-10-25) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vad sägs om att jobba i världens mest underhållande bransch? Vi söker nu en Teamleader som vill jobba med oss på Ticketmaster i Göteborg. Du kommer leda vårt Fan Experience team som hanterar support till våra biljettköpare via digitala kanaler.
Det är en social och utåtriktad roll med ansvar där du daglig coachar och följer upp din grupp som består av cirka fem Customer Service Coordinators.
Du erbjuds en kreativ och varierad roll och kommer vara del av flera utvecklingsprojekt där du representerar ditt team med biljettköparna i fokus. Rollen har en internationell touch och du arbetar nära och utbyter idéer med teamleads i Norge och Finland.
Personprofil
Vi tror att du idag är teamleader eller i början av din karriär som chef i en bransch med service i fokus.
Du gillar att inspirera och har en förmåga och stort intresse för att stötta, utmana och utveckla andra individer. Du har haft en roll där du coachat medarbetare och du drivs av att skapar en rolig arbetsmiljö som uppmuntrar till positiv attityd, laganda, kreativitet och ansvarstagande.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Teamleader.
Publiceringsdatum2022-10-21Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid och tillsvidare
Arbetstider: kontorstider
Plats: Bohusgatan, Göteborg
I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Mattias Söderberg, rekryteringskonsult, på
mattias.soderberg@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post.
Företagspresentation
Med 20 000 årliga evenemang, 24 000 000 webbesökare och 1,3 miljoner unika webbesökare per månad är Ticketmaster Sveriges och Nordens största marknadsplats för evenemang inom sport, kultur, musik & nöje. Vi har ca 450 kunder från arenor, sport & evenemangsarrangörer, festivaler, mässor och mycket mer.
Ticketmaster en del av Live Nation Entertainment och är idag ca 40 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg & Malmö. Sedan 2004 är vi ett helägt dotterbolag till Ticketmaster som är ett av sex verksamhetsområden inom Live Nation Entertainment, världens största underhållningsföretag. Ticketmaster finns idag på över 20 marknader världen över och är världens femte största e-handelssajt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerformiq AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6971".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
http://www.performiq.se/ Arbetsplats PerformIQ Work AB
Kontakt Mattias Söderberg
mattias.soderberg@performiq.se Jobbnummer 7096942
Observera att sista ansökningsdag har passerat.