Teamleader Kundservice
Saxo-Etrade Bank A/s, Danmark, Sverige Filial / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Saxo-Etrade Bank A/s, Danmark, Sverige Filial i Stockholm SAXO-ETRADE söker nu en teamleader till vår kundservice. Har du sinne för affärer och känsla för service, erbjuder vi möjligheten att vara med och forma ett kundserviceteam i en världsledande koncern inom online handel/banking.
Du kommer leda ett team som är företagets ansikte utåt och som ansvarar för service gentemot våra kunder. Du arbetar med att ge service och support till kunderna samt informera om våra produkter. En viktig del i tjänsten är även att utveckla vår merförsäljning av produkter och vara delaktig i försäljningsinriktade aktiviteter mot våra
kunder.
Du ansvarar för tre medarbetare och leder den dagliga verksamheten, utvecklar gruppen samt arbetar med måluppföljning på såväl individ- som gruppnivå. Att fokusera på ökad kundnöjdhet och utveckla och förbättra vårt arbetssätt är självklart för SAXO-ETRADE och i detta arbete är du drivande. Du säkerställer dessutom att gruppens resurser och kompetens används optimalt, både i det egna teamet och i samarbete inom avdelningen och med andra enheter inom SAXO-ETRADE.
Erfarenhet, utbildning och personliga egenskaper
Du har en akademisk utbildning från högskola eller universitet inom ekonomi/finans/försäljning eller motsvarande. Utöver detta ser vi att du har erfarenheter från arbete inom bank/finans samt djup kunskap om aktiemarknaden och erfarenhet av att leda eller coacha andra. Vi ser gärna att du innehar SWEDSEC licens. Vidare är det starkt meriterande om du tidigare har deltagit i någon form av förändringsprocess och har förståelse för hur man på ett positivt sätt arbetar med medarbetare i förändring.
Som person är du initiativrik och kreativ. Du skapar ett bra arbetsklimat och stark teamkänsla i gruppen så att medarbetarna når egna och gruppens mål. Utöver detta är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och förmåga att fatta beslut. Med engagemang och driv ser du till att vidareutveckla vår kundservice och säkerställa
att våra kunder får god, snabb och korrekt service.
Publiceringsdatum2010-08-03Så ansöker duVid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Jonas Björk på
Jonas.Bjork@saxo-etrade.com . Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-01
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jonas.bjork@saxo-etrade.comKontaktJonas Björk, Frontoffice chef, 08 50610010 (Växel),
jonas.bjork@saxo-etrade.comFöretagSAXO-ETRADE BANK A/S, DANMARK, SVERIGE FILIAL
AdressSAXO-ETRADE BANK A/S, DANMARK, SVERIGE FILIAL
BOX 5031
10241 STOCKHOLM
KontorsadressSTUREGATAN 8
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50610010
Jobbnummer 703143
Observera att sista ansökningsdag har passerat.