Teamleader Customer Relations - FedEx Express
Federal Express Corporation (usa) Filial Sverige / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Federal Express Corporation (usa) Filial Sverige i Malmö,
Ljungby,
Härryda,
Göteborg,
Jönköping eller i
hela Sverige Supports Management in achieving Customer Experience (Customer Service) related goals by performing a range of Professional level duties.
Includes supporting defined 'people' processes (training, coaching, briefings etc), Work Force Management scheduling, dealing with escalated calls stc.
Includes performing defined types of analysis and complex problem resolution and developing recommendations/solutions.
Supports continuous improvement by participating in the development and implementation stages of local solutions and change initiatives, that improve Customer Experience, quality (audits), productivity, and compliance.
Skicka er ansökan till FedEx på
cv_fedex@mail.fedex.com eller via FedEx Express, "CS Danmark", Box 94, 19045 Stockholm. Du kommer bli kontaktad ifall du har gått vidare i rekryteringsprocessen.
Publiceringsdatum2012-08-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-31
Vi söker teamleader så länge annonsen är uppe.
Ange följande referens när du ansöker: CS TL
Ansökan kan skickas till e-postadress:
cv_fedex@mail.fedex.comFöretagFEDERAL EXPRESS CORPORATION (USA) FILIAL SVERIGE
AdressFEDERAL EXPRESS CORPORATION (USA) FILIAL SVERIGE
BOX 94
19045 STOCKHOLM-ARLANDA
KontorsadressFREDRIKSBERGSVÄGEN CARGO CENTER
STOCKHOLM-ARLANDA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0200-252252
Jobbnummer 1304343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.