Teamleader - Consumer Contact & Office Support
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-06-02Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Midsona.
Om företagetMidsona utvecklar och marknadsför produkter som gör det lättare för människor att leva hälsosamt och hållbart. Koncernen är ledande i Norden inom ekologisk och växtbaserad mat, hälsolivsmedel och konsumenthälsa, med vision att bli en av de ledande i Europa. De utvecklar och marknadsför välkända varumärken som ex Kung Markatta, Urtekram, Friggs, Naturdiet, Swebar och Gainomax. De säljer även ett antal varumärken från uppdragsgivare, t ex Compeed, Blutsaft och Esberitox. Midsona står som vinnare i kategorin dagligvaror när Dagens Industri och Aktuell Hållbarhet utsåg börsens mest hållbara bolag 2020. Läs gärna mer på
www.midsona.se och
www.midsona.com Dina arbetsuppgifterSom Teamleader är du närmsta kontakt till Consumer Contact teamet och agerar stöttning i olika frågor relaterat till rutiner och system på nordisk nivå. Du har även nära kontakt med andra avdelningar som IT, QA och marknad. I ledarrollen hanterar du tillsammans med teamet konsumentkontakt dagligdags och arbetar aktivt med att bygga konsumentrelationer genom telefon, mejl och social media. Vidare ingår det i din roll att vara ansvarig för kontorets drift och ansvar för och kontakt med leverantörer till kontoret.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Några års erfarenhet av en liknande roll, gärna inom kundservice
• God datorvana och kunskap i affärssystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Ledarskapserfarenhet (meriterande)
• God förståelse för de nordiska språken (meriterande)
Din ledarstil kännetecknas av en öppen attityd och en positiv inställning, och du har förmågan att motivera och få med dig teamet för att tillsammans skapa resultat. Som person trivs du med att skapa goda relationer genom många kontaktytor såväl internt som externt och motiveras av att ge förstklassig service som bidrar till nöjda kunder. Du har förmågan att fatta både snabba och mer avgörande beslut, även under svåra omständigheter. Vidare tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och är strukturerad i ditt arbetssätt.
Övrig information:
Start: Augusti
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: teamleader, ledare, ledarskap, consumer contact, konsumentkontakt, office support, personalansvar, service, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, hälsa, kost, ekologiska produkter, produktfrågor, heltid, Malmö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5784043
Observera att sista ansökningsdag har passerat.