Teamchef, Västerås
PostNord Sverige / Ekonomichefsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PostNord Sverige i Västerås,
Eskilstuna,
Knivsta,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du en kvalitetsmedveten, målfokuserad och motiverad ledare som vill växa i en roll som teamchef där din kommunikativa förmåga och goda samarbetsvilja kommer att komma väl till pass?
Bli en del av vårt team
Kundservice ansvarar för hantering av våra största och viktigaste affärsrelationer.
Inom ansvarsområdet arbetar vi med företag och privatkunder. Som teamchef i kundservice har du ansvar för efterlevnad av process, personalansvar samt måluppfyllnad och kvalitet för ditt team. Vi lägger stor vikt vid att du levererar enligt målbilden. Genom kommunikativt och delaktigt ledarskap utvecklar du verksamheten.
Du har vad som krävs
Du får utmaningar i en omväxlande miljö med högt tempo och kunden i fokus. Du är genuint intresserad av att arbeta med människor och tycker om att möta dess olikheter. Du är fylld av energi, initiativtagande, social, strukturerad och har lätt för att samarbeta i team och kan ta ett eget stort ansvar. Du har kapacitet och förmåga att ta dig an flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på kunden, din personal och helhetsperspektivet. Som chef är du tydlig och du involverar. Du levererar värde och tar ansvar. Du är tydlig - i dina förväntningar, din återkoppling och din kommunikation. Du involverar - genom att visa tillit, delegera och skapa förutsättningar. Du tar ansvar - genom att utveckla verksamheten, ta fullt ägarskap och genomföra ständiga förbättringar. Du levererar värde - genom att förstå och agera utifrån kundernas behov, göra prioriteringar och ta ansvar för helheten. Du ansvarar för medlyssning, coachpass, servicenivåer, försäljningsmål, aktiviteter, kostnader, ledarskaps- och medarbetarfrågor. Du är en coachande ledare som sätter din personal och våra kunder i främsta rummet. Du ger förutsättningar för din personal genom att samordna och förmedla övergripande förväntningar. Du följer upp kundkontakter och analyserar utfall-
Vi levererar
Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.
Ansök
Vid frågor kontakta Jeanette Wassberg, 010-436 24 74.
För Fackliga kontaktpersoner se
www.postnord.com/fackligaVi ser fram emot att höra från dig.
Vi levererar. PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden. 2017 hade koncernen 31 000 anställda och en omsättning på 37 miljarder SEK. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med koncernkontor i Solna.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-11-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-15
Ange följande referens när du ansöker: 2018/684
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPostNord Sverige
AdressPostNord Sverige
Terminalvägen 24
17173 Solna
KontorsadressTerminalvägen 24
Jobbnummer 4482457
Observera att sista ansökningsdag har passerat.