Team manager till Altran Linköping
PSPartner / Ekonomichefsjobb / Linköping
2016-11-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team manager till Altran Linköping" (publicerad 2017-01-22) ⬅️
Visa alla ekonomichefsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSPartner i Linköping,
Skövde,
Jönköping,
Eskilstuna,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Som världsledande inom innovation och högteknologisk R&D utvecklar Altran tillsammans med sina kunder framtidens produkter och tjänster. Under mer än 30 år har Altran levererat lösningar till ledande företag och organisationer inom sektorer som rymd, fordon, energi, järnväg, finans, hälsovård och telekom.
Genom att omfatta alla faser av produkt- och tjänsteutveckling, från strategisk planering till slutprodukt, har Altran en ledande position inom fem lösningsområden: Intelligent Systems, Innovative Product Development, Lifecycle Experience, Mechanical Engineering och Information Systems.
I Skandinavien är Altran representerat i Borlänge, Göteborg, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Oslo med över 500 medarbetare.
Innovation är vår ledstjärna och det är därför vi kallar oss "Innovation makers". Internationellt har Altran fler än 27 000 medarbetare i 23 länder.
www.altran.se Vill du arbeta i ett av världens ledande konsultföretag? Vi har höga ambitionsnivåer och siktar högt. Vi kommer de närmsta åren att göra en rejäl expansion, med målsättningen att bli ledande på alla marknader. Därför söker vi nu dig som kommer spela en mycket betydande roll för att vara med och förverkliga detta i Göteborg, Stockholm och Malmö.
Team Manager till Linköping
Hos Altran kännetecknas arbetet av ständiga förbättringar inom IT, nya projekt och stora utmaningar. Vi arbetar i en internationell miljö där fokus är på en väl fungerande leverans till vår kund. I rollen som team manager ingår personalansvar för ett trettiotal konsulter, du ansvarar för teamets karriärutveckling, trivsel samt följer upp leverans. Du ansvarar även för rekrytering, och arbetar nära våra rekryterare för att nå med tillväxtmålen. Du bidrar även till ökad försäljning genom kontakt med kunder då du ansvarar för att förlänga projekt och upptäcka nya affärsmöjligheter.
Vi söker dig som har:
• Relevant akademisk utbildning
• Tidigare erfarenhet från IT eller Teknik konsultbranschen
• Tidigare arbetat med rekrytering
• Erfarenhet av personalansvar
Meriterande är:
• Kännedom inom något av följande: Enterprise Content Management-lösningar, dokumenthantering, intranät, Internet of Things
• Att tidigare haft leveransansvar för IT-projekt
• Sälj- eller konsulterfarenhet mot offentlig sektor eller automotive
Vem är du?
Som person har du lätt för att kommunicera på olika nivåer, dina ledaregenskaper är välutvecklade och du hanterar både personal och kunder på ett utmärkt sätt. I grunden är du affärsorienterad och ser alltid till kundens bästa. På Altran hjälps vi åt där det behövs, du får därför inte vara rädd för att dela med dig av kunskap eller ge stöttning där det behövs.
Publiceringsdatum2016-11-17Så ansöker duVi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. Är du intresserad? Klicka med ditt CV eller linkedinprofil på
www.pspartner.se. Vi arbetar med ett kontinuerligt urval, så sänd in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Petersson 0761717645.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPSPartner
AdressPSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG
KontorsadressSÖDRA HAMNGATAN 25
Jobbnummer 3165555
Observera att sista ansökningsdag har passerat.