Team Leader Service Desk
Espresso House / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla övriga jobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Espresso House i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Vill du ha varierande arbetsuppgifter, mycket eget ansvar och jobba i ett härligt team på vårt huvudkontor i Stockholm? Då kanske EH Service Desk är något för dig! Som Service Desk medarbetare är du i centrum på ett företag som växer så det knakar, och i rollen som Team Leader får du chansen att ta Service Desk till nästa nivå!
Espresso House är idag Nordens största coffee shop kedja med cirka 400 coffee shops och 5 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Vi har ett eget bageri och eget kafferosteri. I Sverige har vi 250 coffee shops fördelade över hela landet och alla shoppar drivs i egen regi. Vi är en del av JAB Holding.
Vad är Service Desk?
Vi fokuserar på att ge service och support till våra gäster och anställda. Vi hanterar bland annat catering, gästsupport, webshop, intern support och kontorsansvar.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter:
Du är alltid en ambassadör för Espresso House, både vid möten med gäst och anställda.
Du får hantera olika typer av uppgifter och ansvarsområden varje dag, bland annat:
• Svara på gästers och anställdas ärenden via mejltelefonsamtal och sociala medier och hjälpa dem med sina problem.
• Ta emot beställningar och driva försäljning genom Catering
• Ta emot gäster på kontoret och se till att dina kollegor på kontoret har en trivsam och strukturerad arbetsplats.
• Ge support till övriga avdelningar och personer inom företaget. Som Team Leader ansvarar du för den dagliga verksamheten på Service Desk når sina uppsatta mål och jobbar tillsammans med Head of Service Desk för utveckling och förbättring. Dina arbetsuppgifter är bland annat:
- Ansvarar för att den dagliga verksamheten flyter på
• Informerar och utbildar dina kollegor om mål och rutiner
• Motiverar ditt team till att följa och nå uppsatta mål
• Jobbar tillsammans med andra avdelningar för att upprätta rutiner, och förbättra service och informationsflöden
• Informerar Head of Service Desk om brister och ger förslag till förbättring
Vad erbjuder vi dig?
Espresso House är ett företag som kännetecknas av en stark kultur - vi är stolta över det vi gör och vi har kul på jobbet samtidigt som vi skapar lönsamhet!
Att få jobba på Service Desk ger dig goda möjlighetet att utvecklas inom företaget. Du får chansen att ta Service Desk till nästa nivå och utvecklad ditt ledarskap. Vi förväntar oss att detta blir en otroligt lärorik resa både personlighetsmässigt och kunskapsmässigt.
Vi erbjuder dig en tjänst på ett mycket expansivt företag där möjligheterna att utvecklas är stora och en arbetsmiljö där tempot är högt, men där det alltid är nära till skratt. Vi har moderna och mysiga servicekontor där kaffe i världsklass är en självklarhet. Självklart blir du också utbildad Barista, hos oss är alla Baristor oavsett om vi jobbar i coffee shop eller på servicekontoret. Du blir välkomnad in i ett starkt team som jobbar efter Espresso House värderingar och principer.
Vad erbjuder du oss?
• Du är en person som ser lösningar när andra bara ser problem.
• Du brinner för att sätta tydliga mål och gärna överträffa dem.
• Service ligger alltid dig varmt om hjärtat och är en av dina främsta egenskaper.
• Du tycker om att jobba i och leda ett team, men har inga problem med att jobba självständigt och ta ansvar för ditt arbete.
• Att sitta och hantera många olika program på datorn samtidigt är inget problem för dig, och du är nyfiken på hur saker och ting fungerar.
• Du vill ha kontroll och ordning, och du är inte rädd för att ställa krav på din omgivning.
• Gästen går alltid först för dig, och du är väldigt mån om att människor i din närhet ska trivas.
• Du tror på Espresso House och vill jobba för vårt märke och utveckling.
Ansök
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev.
Då rekryteringen sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag: 2019-03-25.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Kontorstider Tillsvidareanställning inleds med provanställning.
Publiceringsdatum2019-02-28ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Boberg
FöretagEspresso House
AdressEspresso House
Drottninggatan 29
11151 Stockholm
KontorsadressDrottninggatan 29
Jobbnummer 4641590
Observera att sista ansökningsdag har passerat.