Team Leader för Fords Tekniska Helpdesk sökes
Msx International Ltd. England, Filial / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Malmö,
Södertälje eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare och vårt fokus är på lönsamhet och kundtillfredställelse. Med mer än 70 års erfarenhet inom bilbranschen och med drygt 3000 anställda experter i 18 länder har MSXI vad som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.
Team Leader för Fords tekniska helpdesk sökes
Har du arbetat med bilar de senaste åren och brinner för problemlösning? Vill du coacha andra och är redo att ta nästa steg i karriären? - Då kan detta vara arbetet för dig.
Då en av våra duktiga Team Leaders har sökt sig mot nya utmaningar söker vi nu en ny Team Leader till Ford Technical Helpdesk. Som Team Leader kommer du operativt ansvara för supporten som ges vid Helpesken, du kommer få en spännande och utvecklande arbetsdag där teknisk support och förhandsgodkännande blandas med arbetsuppgifter inom Team Leader rollen.
Arbetsplats:
Göteborg. Tjänstens omfattning är heltid. Vi har behov att tillsätta tjänsten i februari.
Publiceringsdatum2012-01-02Dina arbetsuppgifterDu kommer att ha ett operativt ansvar för Fords Tekniska helpdesk i Norden.
Dina arbetsuppgifter består i att;
• Arbetsledare med personalansvar.
• Ansvara att leverera en tjänst enligt ett Service Level Agreement.
• Budgetansvar och följa upp nyckeltal.
• Kommunikation med tillverkaren på olika nivåer inom kundens organisation.
• Arbeta med effektivitetsförbättringar internt och föreslå processförändringar.
• Tillsammans med övriga medarbetare supportera Fords återförsäljare över telefon med;
• Felsökning och tekniska lösningar
• Förhandsgodkänna reparationer
• Dokumentera ärenden i kundens och MSXI's datasystem
Önskvärd erfarenhet och kompetens:
• Arbetsledarerfarenhet från bilbranschen. Gärna med erfarenhet på återförsäljarnivå.
• Du bör ha minst 5 års erfarenhet inom verkstadsteknik för bilindustrin.
• Erfarenhet att arbeta i tekniska informations- och garantisystem.
• Förmåga att arbeta med och coacha medarbetare inom ett team.
• Ansvarstagande och driven.
• Lätt för att kommunicera i tal och skrift.
• Mycket goda PC-kunskaper.
• Goda kunskaper i ett eller flera av de Nordiska språken.
• Goda kunskaper Engelska, både i tal och i skrift.
Om du är intresserad av tjänsten, vänligen skicka din ansökan till:
recruitmentnordics@msxi-euro.comMärk ansökan "Team Leader Helpdesk Ford". Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV.
Sista ansökningsdatum 2012-01-22.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Lennart Larsson, Account Manager
Llarsson@msxi-euro.comBesök gärna
www.msxi-euro.com för vidare information.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-22
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruitmentnordics@msxi-euro.comKontaktLennart Larsson, 031-337 88 40,
Llarsson@msxi-euro.comFöretagMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
AdressMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
DRAKEGATAN 7
41250 GÖTEBORG
KontorsadressDRAKEGATAN 7
GÖTEBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-3378840
Jobbnummer 1118393
Observera att sista ansökningsdag har passerat.