Talent Acquisition Koordinator / TA / inom Workday
Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-07-08Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos TietoEVRY. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetTietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Dina arbetsuppgifterI rollen som TA-koordinator kommer du att stödja teamet inom olika områden som rekrytering, Employer Branding och andra områden
Teamet du ingår i består av 20 högkvalificerade medarbetare där alla delar ett brinnande intresse för Employer branding, Sourcing och rekrytering. Självledarskap, drivkraft och samarbete är nyckelfaktorer i teamet samt kunskap och intresse för hur ny teknik kan stödja verksamheten. I rollen rapporterar du till den globala chef för Talent Acquisition.
Exempel på uppgifter:
• Stöd TA-teamet med alla administrativa uppgifter relaterade till rekrytering och på Workday.
• Stöd i andra system och verktyg som Wintrgarden, Zendesk, testportaler etc.
• Stöd TA-teamet med uppgifter relaterade till Employer Brand, rekrytering, sourcing
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
Kvalifikationer• Erfarenhet av att arbeta med Workday
• Kunskap i Microsoft Office
• Kandidatexamen i personalvetenskap, beteendevetenskap eller liknande
Meriterande:
• Erfarenhet av rekrytering
• Viss teknisk erfarenhet
För att trivas i rollen ser vi att du som person är självgående och tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Vidare är det viktigt att du är kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbete och har förmågan att ha många bollar i luften samtidigt. Som person är du nyfiken och har lätt att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och du motiveras av möjligheten att ständigt lära dig nya saker utvecklas. Eftersom rollen innebär en del kontaktytor i organisationen så ser vi gärna att du trivs i sociala miljöer och har en god kommunikativ förmåga.
Övrig information:
Start: Augusti / September
Plats: Stockholm, delvis remote
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5853406
Observera att sista ansökningsdag har passerat.