Supporttekniker till större kund

Experis IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis IT i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Experis IT söker efter en driven supporttekniker som har erfarenhet inom helpdesk, till ett spännande uppdrag i Stockholmsområdet.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi har höga förväntningar på dig och i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Vi har oftast längre uppdrag där du får möjlighet att visa framfötterna och växa in i din roll.Vi erbjuder dig även möjlighet till utbildning och certifieringar inom flera områden.

Publiceringsdatum
2012-10-09

Arbetsuppgifter
Som support tekniker kommer du att arbeta i en helpdesk/servicedesk och hantera ärenden. Dina arbetsuppgifter kan vara att:
felsöka skrivare, telefonsupport, fjärrstyrning, hantera nya användare, behörigheter, klientsupport samt fabrikssupport.

Denna tjänst innebär 3-4 resor i månaden vilket gör att körkort är ett krav.

Dina kunskaper:

• Microsoft Office 2010
• Windows XP,7
• Allmänna IT-kunskaper
• TCP/IP
• Active directory

Det är meriterande om du har kunskaper om Novell men det är inget krav.

Vem är du?
Du har minst ett års erfarenhet i en support/helpdesk roll. Med en IT bakgrund och ett stort intresse för IT. Som person är du social och serviceinriktad du är mån om att lösa dina kunders ärenden på ett professionellt sätt.
Vi ser gärna att du är en lugn person som kan arbeta självständigt och ansvara för att leverera hög service.

Så ansöker du
Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.experis.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Frågor besvaras av rekryterare Mariana Aslan på mail: mariana.aslan@se.experis.com . Då tjänsten ska tillsättas omgående är det av stor fördel om du skickar oss din ansökan så snart som möjligt.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mariana Aslan, 0722086597

Företag
Experis IT

Adress
Experis IT
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1361159

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis IT: