Supporttekniker till Handelsbanken i Stockholm
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Drivs du av IT och service? Sök jobbet som supporttekniker på Handelsbanken!
Handelsbanken är en mycket attraktiv arbetsgivare och hos dem är alla viktiga, de ser potentialen i varje individ. Här trivs du som värdesätter att arbeta under stabila förhållanden och som motiveras av att ge service och är en problemlösare av rang.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Handelsbanken är det du själv som sätter gränserna för din egen utveckling. För dig som är driven, framåt och som inte tvekar till att ge det där lilla extra så kommer det på sikt finnas stora möjligheter att utvecklas inom banken. Handelsbankens mål är att erbjuda deras kunder vad de efterfrågar så snabbt som möjligt.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att hjälpa bankens interna användare med sina it relaterade frågor. I rollen är det viktigt att du är serviceminded då du kommer att arbeta i ServiceDesk- Front Office (1st- line). Du har också teknisk förståelse samt är stresstålig då arbetet ofta sker i ett högt tempo.
• Ta inkommande samtal och gör en första felsökning.
• Registrera och följa upp ärenden
• Arbeta i ärendehanteringssystem
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Som intern IT-support tekniker kommer du att ingå i ett team där det råder stark teamanda. Ärendena är varierande och kan vara allt ifrån hårdvara- och mjukvara och lösenordsåterställningar. Du kommer bla att göra felsökningar och arbeta med Citrix och fjärrstyrningsverktyg.
Arbetstiderna är schemalagda och kvälls- och helgarbete kan förekomma.
VEM ÄR DU?
För att trivas i tjänsten ser vi att du har tidigare erfarenhet av att arbeta som IT-supporttekniker med kunskaper inom Windows, Active Directory och nätverk. Du har en relevant It- utbildning från yrkeshögskola eller liknande.
• Eftersom det är en snabbrörlig miljö är det viktigt att du är flexibel och trivs i en föränderlig miljö.
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av servicedesk/supportfunktion
• Erfarenhet att arbeta i ärendehanteringssystem
• Meriterande om man tidigare har arbetat enligt ITIL
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-01-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Nordén
caroline.norden@tngit.se 0721-648727
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3895647
Observera att sista ansökningsdag har passerat.