supporttekniker / teknisk support till Telia Company
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Ljungby,
Älmhult,
Värnamo eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-08-25Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I rollen som supporttekniker får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i Växjö, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker för mobila tjänster svarar du på frågor och hjälper användare hos Telias avtalskunder. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och du hanterar en bredd av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du supporterar främst över telefon i ärenden rörande det mesta kring mobilanvändning, såsom till exempel inställningar, e-post, Office 365, felanmälning. Du tillhör ett team på ca 15 personer och avdelningen präglas av god gemenskap, ett starkt tekniskt intresse och en vilja att utvecklas. Här erbjuds du att arbeta gentemot stora som små företagskunder i ett team med kompetenta kollegor, där ni arbetar tillsammans för att skapa en god kundnöjdhet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Fullständig gymnasieexamen
• Erfarenhet inom kundservice eller teknisk support är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Här trivs du som vill ta ansvar för din egen utveckling och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Att agera problemlösande ser du som motiverande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i problem. Du är kommunikativ och besitter förmågan att bygga goda relationer. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, kundrådgivare, rådgivare, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, företag, helpdesk, fiber, faktura, mobil, supportmedarbetare, företagssupport, servicepersonal, merförsäljning, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Amanda Ulmestig
amanda.ulmestig@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6919605
Observera att sista ansökningsdag har passerat.