Supporttekniker sökes till Centrala Stockholm
Gibon Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gibon Sverige AB i Stockholm,
Uppsala,
Nyköping,
Gävle eller i
hela Sverige Vi ser gärna att du har kompetens kring:
Vana från teknisk kundtjänst/Servicedesk med erfarenhet av ärendehanteringssystem och gärna remoteverktyg
Hårdvara såsom datorkomponenter, kringutrustning och nätverkskomponenter
Windows 7/8/10 och Windows 2008/2012/2016
Mac OSX
Android och Apple IOS
Office 365, g-suite och liknande molnsystem
Nätverk, WLAN, VLAN, DHCP
Du får:
Ett kul gäng att dela din vardag med, det är viktigt för oss att trivas på jobbet!
Ett omväxlande arbete med möjlighet att utvecklas
Kompetensutveckling
Arbeta i centrala Stockholm
Möjlighet att öva upp ditt biljardspel i vår spelhörna
Friskvårdsbidrag
Vi söker
Gibon Stockholm växer och vi behöver förstärka vårt Servicedesk/IT-support-team. Vi söker dig som är intresserad av service och kundkommunikation. Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal och mail från våra kunder, lösa och dokumentera inkomna ärenden och att skicka vidare de ärenden som inte kan lösas vid en första kontakt. I tjänsten ingår också att vara delaktig i att utveckla verksamheten tillsammans med resten av teamet.
För att trivas i tjänsten ser vi att du är ansvarstagande, initiativrik och serviceinriktad. Du sätter kunden i fokus och förstår vikten av mycket goda kundrelationer.
Hos oss välkomnas du in i ett glatt gäng och till en arbetsplats som växer både geografiskt och kompetensmässigt. För oss är det viktigt att du känner dig som en i gänget, vi värdesätter din kompetens och vill att du ska utvecklas.
Gibon levererar innovativa, digitala lösningar för små och medelstora företag och organisationer runt om i landet. Inom Gibongruppen finns olika kompetensområden och vår affärsmodell bygger på att vi nyttjar varandras spetskompetenser mellan kontoren. Det innebär att vi både kan ha en lokal närvaro och en stor bredd i vårt erbjudande. Vi är idag 130 medarbetare och omsätter 300 miljoner kronor. Vi har en tydlig tillväxtstrategi där vår målsättning är att nå en omsättning om minst 1,5 miljarder kronor inom fem år.
Publiceringsdatum2018-06-26ErsättningFriskvårdsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-30
Ange följande referens när du ansöker: Ansökan Supporttekniker
KontaktMaria Sander
maria.sander@gibon.seFöretagGibon Sverige AB
AdressGibon Sverige AB
Box 45416
10431 Stockholm
KontorsadressYnglingagatan 12
Jobbnummer 4231628
Observera att sista ansökningsdag har passerat.