Supporttekniker / Onsite-tekniker /2nd line-support

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2022-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker / Onsite-tekniker /2nd line-support" (publicerad 2022-06-21) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-05-25

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i ungefär 4 månader. Det finns dock goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kunden.

Om företaget
Mer information om arbetsplatsen delges vid eventuell intervju.


Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ärendehantering, felavhjälpning och installation rörande företagets IT-utrustning. I ditt dagliga arbete kommer du bland annat byta ut skärmar, datorer och mobiltelefoner, tillsammans med liknande supportarbete. Därtill kommer du att bemanna 2nd line support och bemöta användare gällande ärendehantering och problemlösning för skrivare, datorer, skärmar mobiltelefoner och övrig hårdvara som finns i verksamheten. Du kommer även att vara behjälplig inom lager- och logistikhantering kopplat till utrustningen, såsom att ta emot, packa om och skicka IT-utrustning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 2-3 års dokumenterad erfarenhet av inom 2nd line support-tekniker. Erfarenheten ska ha införskaffats de senaste 2 åren.
• B-körkort och bilvana. Resor kan förekomma.
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska.

Vi ser att du är en person som trivs med att ge bra service och kundbemötande i det dagliga arbetet. Vidare är du flexibel, hjälpsam och trivs med att arbeta på ett självständigt sätt. Vi tror även att du trivs med att vara på resande fot i det dagliga arbetet och har ett tekniskt intresse i grunden. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: 1:e september 2022
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: 2nd line support, andra linjens support, supporttekniker, onsite-tekniker, IT-support, IT-tekniker

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
John Virdeborn
john.virdeborn@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6684836

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: